ورود رونالدو به ایران | استقبال از رونالدو در ایران +فیلم

0

ورود کریس رونالدو به ایران

استقبال از رونالدو در ایران

بالاخره کریستیانو رونالدو وارد ایران شد و مورد استقبال مردم مهمان‌نواز کشور قرار گرفت. واکنش ستاره پرتغالی به ابراز محبت هواداران ایرانی را ببینید.

جمعیت امروز چند نفر بودن؟ فکر نکنم بیشتر از ۳۰۰۰ نفر بوده باشن. بیشتر هم جوونهای ۱۵ تا ۲۵ سال. مشکل مدیریت جمعیته که باید اینا رو در مسیری کنار اتوبوس اسکان میدادن که ابراز احساسات کنن.

اینکه از کوه و کمر دارن میرن بالا بخاطر اینه که کسی به فکر این وضعیت نبود که مدیریت کنه. هوادارهای افراطی همه جای دنیا هستن. چه برای خواننده باشه یا بازیگر یا ورزشکارا. این صحنه زشت بالا رفتن از کوه بخاطر نبود مدیریته، نه مردم.

کریستیانو رونالدو رونالدو در ایران

نمیدونم چرا همه فکر میکنن کل مردم ایران باید کراوتی و اتوکشیده و مودب باشن. ذات انسان همینه، آدما مثل هم نیستن. اما انسانها با فکر و تجربه به مرور یاد گرفتن وضعیت‌ها رو مدیریت کنن. همینایی که مسخره می‌کنن، پاشون بیافته در یک مراسم که غذای رایگان میدن، قبل از همه خودشون رو میرسونن به میز. فقط هنوز در موقعیت قرار نگرفتن.

ویدیوی استقبال هواداران از رونالدو در ایران

دانلود

یکی از کارکنان هتل اسپیناس:

امروز قصد داشتن به محض ورود رونالدو به ایران و تیم النصر گوسفندی در مقابل رونالدو و یاران النصر قربونی کنن که به دلیل ازدحام جمعیت این مسئله کنسل شد.

کریستیانو رونالدو رونالدو در ایران

فیلم لحظه ورود رونالدو به ایران و پایین آمدن از پله هواپیما

کریستیانو رونالدو در تهران برای تقابل با پرسپولیس حضور یافت.

دانلود

ورود رونالدو به اتوبوس ایرانی

آقا راننده اتوبوس النصر برامون از لحظه سوار شدن رونالدو فیلم گذاشته :))

دانلود

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ