لاکسون چیست | لاکسون ایلام چی شد

2

لاکسون ایلام سایت Laxsson (لکسان یا لاکسسون یا لوکسون ) لکسون ارز دیجیتال کلاهبرداری لاکسون یعنی چی

لاکسون چیست

چندماهی از فعالیت یک شرکت هرمی به اسم لاکسون در استان ایلام می‌گذرد، به رغم همه هشدارها متأسفانه تعداد زیادی از مردم استان ایلام در مناطق مختلف حتی در مناطقی که اینترنت نداشت در دام این شرکت هرمی گیر افتادند و حالا این شرکت بعد از چند ماه تمامی سرمایه‌های مردم استان را بر باد داده است.

رسانه‌های استان در بستر فضای مجازی با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و فعالیت‌های منجر به نابودی سرمایه‌های مردم که توسط شرکت‌های هرمی و پلتفرم‌های ارز دیجیتال غیرقانونی و بدون پشتوانه صورت گرفت، بارها هشدار داده بودند که مردم به سراغ چنین برنامه‌هایی نروند، ولی متأسفانه وسوسه‌های مالی باعث شد عده‌ای زیاد از مردم استان سراغ این شرکت هرمی بروند.

تمرکز پروژه‌های پانزی عمدتاً نقاط خاصی از کشور است. این تمرکز به‌طور خاص در استان‌هایی است که درصد بیکاری جوانان و حتی افراد میانسال در آنها بیشتر است.

یکی از نمونه‌های عجیب این پروژه‌ها که به‌طور علنی پروژه پانزی خود را پشتیبانی می‌کند، پروژه لاکسون است. تمرکز این پروژه پانزی عمدتاً در استان ایلام است.

لاکسون کلاهبرداری پانزی اخبار ایلام

تشکیل پرونده قضائی برای پروژه پانزی لاکسون در ایلام

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام شامگاه سه شنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: برای شرکت لاکسون که اخیراً با جذب سرمایه و درآمد مردم اقدام به کلاهبرداری گسترده در سطح استان نموده بود، پرونده قضائی تشکیل شده است.

وی افزود: از یک ماه گذشته سرشبکه های این پروژه در استان احضار و تذکرات لازم در این خصوص به آنان داده شد.

به رغم هشدارهای لازم به مردم در خصوص عدم واریز وجوه به حساب‌های این برنامه، تخمین زده می‌شود حدود ۴۰ هزار نفر در این پروژه درگیر شده‌اند بخشنده اضافه کرد: به رغم هشدارهای لازم به مردم در خصوص عدم واریز وجوه به حساب‌های این برنامه، تخمین زده می‌شود حدود ۴۰ هزار نفر در این پروژه درگیر شده‌اند.

دادستان مرکز استان ایلام یادآور شد: مجموعه نهادهای نظارتی استان با توجه به معلوم شدن سرشبکه های این پروژه، اقدام به تشکیل پرونده نموده و اموال این افراد را شناسایی کرده‌اند.

دام لاکسون برای کاربران ایران و غنا

یک بررسی ساده در سایت گوگل ترندز نشان می‌دهد که بیشترین تمرکز پروژه کلاهبرداری لاکسسون بر دو کشور ایران و غنا است. پروژه‌های کلاهبرداری شانس بسیار کمتری در کشورهای توسعه‌یافته دارند و در بسیاری موارد تلاش‌های خود را روی چند کشور با مشکلات اقتصادی متمرکز می‌کنند.

در ایران نیز، بیشترین جستجوهای سایت لاکسون مربوط به استان‌‌های ایلام و بوشهر بوده است. استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی و فارس نیز استان‌های دیگری هستند که کلاهبرداران لاکسون در آنها فعالیت زیادی داشته‌اند.

لاکسون کلاهبرداری پانزی اخبار ایلام

شرکت هرمی لاکسون از مشکل بیکاری جوانان سو استفاده کرد

یک کارشناس اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدت زیادی است در مورد مسئله مربوط به لاکسون هشدار داده می‌شود ولی متأسفانه هیچکس توجه نکرد و همشهریان ما با وجود مشکلات اقتصادی وارد این شرکت هرمی شدند.

بیشتر افرادی که در شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند با سرمایه‌های کوچک و کلان خود خدا حافظی کردند چرا بدون شناخت و تحقیق وارد این شرکت‌ها می‌شوند علی احمدی بیان کرد: بیشتر افرادی که در شرکت هرمی لاکسون سرمایه گذاری کرده‌اند با سرمایه‌های کوچک و کلان خود خدا حافظی کردند چرا بدون شناخت و تحقیق وارد این شرکت‌ها می‌شوند.

وی تصریح کرد: جوانانی که مشکل بیکاری گریبان آنها را گرفته است و افرادی که با وضعیت بد اقتصادی مواجه هستند به دنبال راهی برای رهایی هستند و لاکسون و شرکت‌های هرمی و هر راهی دیگر را به عنوان یک امید برای رهایی می‌یابند هرچند که خود بدانند که آخر آن سقوط است.

این کارشناس بیان کرد: متأسفانه بعد از گذشت چند ماه و با وجود چندین بار هشدار رسانه‌ها، پلیس فتا و دستگاه‌های مختلف در رابطه با شرکت‌های پانزی امروز شاهد مال باخته شدن هزاران نفر در استان شدیم.

بارها هشدار داده بودیم

سرهنگ علی رضا یعقوبی رئیس پلیس فتای استان ایلام افزود: در خصوص عضویت و سرمایه گذاری شهروندان استان ایلام در بستر پلتفرم‌های ارز دیجیتال به بهانه پرداخت سود هشدار داده بودیم.

وی افزود: افرادی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به عنوان ادمین پلتفرم‌های تحلیل ارز دیجیتال به بهانه پرداخت سود، تبلیغات وسیعی شروع کرده‌اند و شهروندان نیز عضو پلتفرم‌ها شده و به صورت گسترده سرمایه گداری نموده‌اند.

رئیس پلیس فتا ایلام در پایان گفت: قبلاً اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مشابهی تبلیغ شده که پس از جلب اعتماد شهروندان و جذب سرمایه‌های آنان، هرگونه ارتباط با سرمایه گذاران را قطع کرده و با این روش از شهروندان به صورت هرمی کلاهبرداری کرده‌اند.

لاکسون کلاهبرداری پانزی اخبار ایلام

نمونه ای از وعده های لاکسون

پروژه پانزی لاکسون از چندماه گذشته با تبلیغات فراگیر در فضای مجازی، اقدام به کلاهبرداری گسترده چندین میلیاردی از مردم استان ایلام کرده است.

از اعضای جدید دعوت کنید تا فعالیت های پاداش حساب را فعال کنند

در طول این رویداد، دوستان خود را برای پیوستن به پلتفرم laxsson دعوت کنید. اگر دوستان شما برای اولین بار بیش از ۱۰۰ دلار آمریکا شارژ کنند، می توانند تا ۵۸ دلار آمریکا پاداش دعوت دریافت کنند.
۱. اولین کاربر جدید را دعوت کنید تا برای اولین بار ۱۰۰ USDT واریز کند و ۳۸ دلار آمریکا هدیه دریافت کنید.

۲. از دومین کاربر جدید دعوت کنید تا برای اولین بار ۱۰۰ USDT واریز کند و ۵۸ دلار آمریکا هدیه دریافت کنید. و به همین ترتیب … وقتی ۲ عضو جدید با ۱۰۰ USDT فعال شوند قیمت ۵۸ USD می شود.

روش درخواست پاداش: پاداش پس از گذراندن بررسی سیستم صادر می شود

فعالیت های واریز و هدیه اعضا

کاربران جدید و قدیمی می توانند در فعالیت های زیر شرکت کنند هر کاربر می تواند در حداکثر ۴ جایزه رویداد شرکت کند.

۱. اعضایی که بیش از ۱۰۰ USDT واریز کنند ۳۰ دلار آمریکا هدیه دریافت خواهند کرد.
۲. اعضایی که بیش از ۳۰۰ USDT واریز کنند، ۱۰۰ دلار آمریکا هدیه دریافت خواهند کرد.
۳. اعضایی که بیش از ۵۰۰ USDT واریز کنند، ۲۰۰ دلار آمریکا هدیه دریافت خواهند کرد.
۴. اعضایی که بیش از ۱۰۰۰ USDT واریز کنند، ۳۰۰ دلار آمریکا هدیه دریافت خواهند کرد.
روش درخواست پاداش: پاداش پس از گذراندن بررسی سیستم صادر می شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. رضا می گوید

    ایشان شمس الدین غیابی و کلاهبردار است و جز سرشاخه های اصلی است و بالای ۲۰ میلیارد برداشت کرده است

    سرشاخه های دیگر نادر جابری و حجت ملکی و حجت کاظمی و داریوش عسگری و فرزاد خیری همگی از ایلام هستند

    نادر جابری با پول کلاهبرداری ام وی ام خریده است و حجت کاظمی شاهین خریده است و شمس الدین غیابی خانه در تهران و شمال خریده است

  2. یک عضو می گوید

    تمام افراد در این پلتفرم سود بیشتر از واریزی شون داشتند و این پلتفرم اصلا پانزی نبود چرا مشخصا افرادی گه زیان دیدن رو معرفی نمی کنید هر کس خود را زیان ده معرفی می کند از سود ضرر کرده نه از اصل پول