عکس جنازه داریوش مهرجویی | عکس های قتل داریوش مهرجویی

0

عکس جنازه مهرجویی اولین تصویر از کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش

عکس جنازه داریوش مهرجویی

انتشار تصویر جسد داریوش مهرجویی و همسرش که به طرز فجیعی سلاخی شده اند گمانه زنی ها درباره قاتل یا قاتلین را سخت تر کرده است.

اولین تصویر از قتل داریوش مهرجویی تصاویری واضح از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش و نحوه سلاخی شدن اجساد دو مقتول منتشر شد. از لحظات اولیه وقوع قتل کارآگاهان ویژه پلیش در محل قتل حضور دارند و در پی کشف سرنخ‌های این قتل هولناک هستند.

برخی از سینماگران در بهت و حیرت این اتفاق آرزو می‌کردند که کاش ستون سینمای ایران با سکته یا بیماری از دنیا می‌رفت و چنین کشته نمی‌شد. برخی این پایان را با یکی از دیالوگ‌های حمید هامون مقایسه کردند که می‌گفت: «خواب دیدم در یک سردابه قرون وسطایی سلاخی می‌شوم» حالا این اتفاق رخ داده است.

همسر داریوش مهرجویی عکس جنازه افراد مشهور داریوش مهرجویی بیوگرافی داریوش مهرجویی

نحوه قتل داریوش مهرجویی

نحوه قتل داریوش مهرجویی که خود معنای سینمای ایران است و نامش با ساخت فیلم‌های تأثیرگذار همراه است، قتلی که در ابتدا با سر‌بُری توصیف شده بود، اما بعد تکذیب شد. از همان لحظات اولیه، اسکرین‌شاتی از نوشته اینستاگرام وحیده محمدی‌فر مورد توجه قرار گرفته بود که از حمله چند دزد به خانه‌‌شان و درخواست کمکش نوشته بود. هم‌زمانی انتشار این گفت‌وگو با انتشار اخبار قتل باعث شد تا بهروز بهزادی مدیرمسئول روزنامه اعتماد به ایسنا توضیح دهد و آن را اتفاقی بداند و تأکید کند: «اگر تأکیدمان در تیتر روی سنتور و دزدی آن بود، مسئله احساسی کار برایمان مهم بود وگرنه این خبر کاملا اتفاقی بوده است. من تأکید می‌کنم صبح روز گذشته، خبر چیده شد و روزنامه اعتماد بعدازظهر شنبه حدود ساعت ۶ و ۷ عصر بسته شد و کار این گفت‌وگو تمام شده بود و ما هیچ خبری از قتل نداشتیم». البته نکته عجیب اینکه به نظر می‌رسد گفت‌وگویی با خانم محمدی‌فر انجام نشده و تنها پست اینستاگرام او  در گزارشی درباره سرقت آورده شده است.

حدس و گمان درباره نحوه قتل و کشته‌شدن «مهرجویی» در این ۲۴ ساعت هر ‌لحظه بیشتر و بیشتر می‌شد. در ابتدا که بسیاری افغانستانی‌ها را مقصر می‌دادند، هرچند مشرق ادعا کرده است:‌ «پیگیری‌های مشرق نشان می‌دهد تا‌کنون چهار مظنون در جریان تحقیقات و رسیدگی به پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شده‌اند. هیچ‌یک از افراد بازداشت‌شده از اتباع بیگانه نبوده‌اند». البته همان زمان خبر رسیده بود که کارگر خانه آنها که اتفاقا افغانستانی نیز هست، از مظنونان این حادثه خشونت‌آمیز است.

همسر داریوش مهرجویی عکس جنازه افراد مشهور داریوش مهرجویی بیوگرافی داریوش مهرجویی

از سوی دیگر پلیس دو فرضیه را برای این اتفاق مطرح کرد و به گزارش سایت جنایی این دو فرضیه عبارت‌اند از «اول اینکه عاملان قتل بعد از استوری وحیده محمدی‌خواه، همسر داریوش مهرجویی، درباره اینکه فردی او را تهدید کرده است، برای اینکه شناسایی نشوند مرتکب این قتل‌ها شده‌اند. دومین فرضیه این است که فردی به‌جز عامل تهدید‌کننده، وقتی متوجه تهدید این زوج شده است، از شرایط سوء‌استفاده کرده و مرتکب قتل شده است». البته خبرنگارانی که به صحنه جرم رفتند، از قول پلیس‌های حاضر در محل گزارش دادند وضعیت خانه نشان می‌دهد عاملان قتل انگیزه سرقت نداشته‌اند؛ چرا‌که اشیای قیمتی زیادی در محل بوده که سرقت نشده است. همچنین کارآگاهان متوجه شده‌اند که عاملان قتل به مختصات خانه به‌طور ‌کامل مسلط بوده‌اند. همسر مهرجویی یکی، دو النگو در دست داشته که در جسد وجود ندارد؛ همچنین دو گوشی موبایل نیز به سرقت رفته است. فرمانده پلیس آگاهی کشور به خبرنگاران گفت: «با بررسی صحنه جرم، آثاری در صحنه قتل پیدا شده است که ما احتمال می‌دهیم مربوط به قاتل باشد. آثار ورود جبری در صحنه جرم دیده نمی‌شود و تخریبی در در‌‌ها صورت نگرفته است». با این حال خبرنگاران  بیشتر بر پایه شواهد و حدس و گمان شاهدها گزارش‌های خود را نوشتند. هر ساعت که می‌گذشت اطلاعات بیشتری منتشر می‌شد.

فیلمی از نحوه قتل داریوش مهرجویی با چاقو

اولین فیلم از صحنه خونین قتل داریوش مهرجویی و همسرش را می بینید، در این فیلم نشان می دهد که جنازه همسر داریوش مهرجویی در کنار تخت و داخل اتاق خواب او پیدا شده است .

دانلود

پزشکی قانونی در مدت کوتاهی اعلام کرد: «‌علت فوت داریوش مهرجویی و همسرش برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک‌تیز بوده است». سردار قنبری در همان لحظات اولیه روز با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: «مأموران ویژه بررسی این پرونده طی تحقیقاتی که درباره این پرونده انجام دادند، تنها تا پنج ساعت بعد باید جمع‌بندی‌های خود را در‌خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش به اداره پلیس آگاهی اعلام کرده و تا پس از بررسی آن نتایج خود را اعلام کنند». به نظر می‌رسید پلیس و دادستانی تمام تلاش خود را می‌کنند تا به نتیجه برسند. در این تحقیقات برای نخستین بار از سگ‌های ردیاب نیز استفاده شده است تا در اطراف منزل به ردیابی بپردازند. چند فیلم از بررسی‌ها توسط این سگ‌های ردیاب، دیروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. نمایندگانی از مسئولان سینما و همچنین خانه سینما در ساعات گذشته پیگیر این اتفاق بودند. تعداد زیادی بیانیه از سوی انجمن‌ها و نهادهای سینمایی و هنری درباره این قتل منتشر شده است. دیروز پس از مدت‌ها شوک ناشی از یک قتل رسانه‌ها را در بر گرفته بود‌. چند سال پیش بود که محمدعلی نجفی، همسرش را به قتل رساند و فضای پر از بهت و حیرتی در بین مردم به وجود آمد. حالا باید منتظر ماند و دید قتل داریوش مهرجویی بزرگ چه روایتی خواهد داشت.

عکس های قتل داریوش مهرجویی

همسر داریوش مهرجویی عکس جنازه افراد مشهور داریوش مهرجویی بیوگرافی داریوش مهرجویی

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران پلیس در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

همسر داریوش مهرجویی عکس جنازه افراد مشهور داریوش مهرجویی بیوگرافی داریوش مهرجویی

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، به ایسنا گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

انتشار تصویر جنازه داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر

یک منبع آگاه از پیگرد قانونی هرگونه انتشار تصاویر از لحظه های بعد از قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در فضای مجازی خبر داد.

این منبع آگاه در گفت و گو با ایرنا درباره انتشار عکس جسد داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران و همسرش اظهار کرد: چند تصاویر از لحظات پس از قتل در فضای مجازی منتشر شده است که پیگیری موضوع سریع در دستور کار مراجع مرتبط قرار گرفت.

وی با این توضیح که تصاویر منتشر شده مربوط به قبل از حضور پلیس به محل حادثه بوده است گفت: تصاویر منتشر شده ضمن اینکه از لحاظ قانونی و اخلاقی قابل توجیه نبوده و منع دارد روحیه عمومی را آزرده خاطر می کند.

همسر داریوش مهرجویی عکس جنازه افراد مشهور داریوش مهرجویی بیوگرافی داریوش مهرجویی

وی بیان کرد: با بررسی های انجام شده عامل انتشار این تصاویر نیز شناسایی شده است.

تصاویر پیکر سلاخی شده داریوش مهرجویی و همسرش به شکلی عجیب در فضای مجازی منتشر شده است.

مشخص نیست این عکس‌های این کارگردان توسط چه کسی گرفته و در فضای مجازی منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد عکس‌ها مربوط به دقایق نخست ارتکاب به قتل است و بعید نیست عکس‌ها توسط قاتل گرفته شده باشد.

برخی کاربران فضای مجازی نوشتند این تصاویر باید از سوی قاتلین منتشر شده باشد.

منبع : روزنامه شرق و رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ