واکنش همسر سابق داریوش مهرجویی به کشته شدن مهرجویی

0

واکنش همسر سابق داریوش مهرجویی به کشته شدن مهرجویی

همسر سابق داریوش مهرجویی در مراسم تشییع و خاکسپاری داریوش مهرجوی حضور نداشت و یک پیام فرستاده بود که در این مراسم خوانده شد.

فریار جواهریان همسر سابق مرحوم داریوش مهرجویی در پیامی غم‌انگیز نوشت:

“از همه فامیلان، دوستان، آشنایان و دوستداران مهرجویی که پیام‌های مهرآمیز و تسلیت فرستادند صمیمانه تشکر می‌کنم. چه پایان تلخی، چه مرگ غمباری و ناشایسته برای داریوش و وحیده… در آستانه پیری هستم و هنوز از نبود مادر و پدرم رنج می‌برم… وای به حال مریم و صفا و مونا… چطور یک شبه بچه یتیم شد…”

همسر داریوش مهرجویی فریار جواهریان داریوش مهرجویی بیوگرافی فریار جواهریان

همسر اول داریوش مهرجویی نوشته بود: چطور می‌توانم از شیفتگان داریوش تشکر کنم. چگونه چنین مرگ هولناکی برای داریوش و وحیده رقم خورد؟ دلم به این خوش است که نسلی جدید فیلمهایت را کشف می‌کند و معنای خاص خود را از آن پیدا می‌کند.

چند سال است مشغول نوشتن خاطراتی هستیم. خاطراتی که در آن خشم هم بود ولی حالا دیگر خشمی وجود ندارد و چه حیف که در هفت ماه گذشته با داریوش قهر بودم‌، نمی‌شود اینطور بدون خداحافظی بروی.

دلم پیش موناست که یک شبه تنها شد. پیش صفا و مریم که چطور پدرشان را از دست دادند.

قهر بودن فریار جواهریان و داریوش مهرجویی

«چطور می‌توانم از همه دوستان و شیفتگان داریوش تشکر کنم؟ چگونه چنین مرگ هولناکی برای این مرد بزرگ رقم خورد؟ دلم به این خوش است که نسل جدید فیلم‌هایت را کشف می‌کنند و معنای خاصی از آن پیدا می‌کنند. داریوش هنرمند واقعی بود و در همه آثارش لایه‌های مختلفی را به نمایش می گذاشت. چند سال است مشغول نوشتن خاطرات هستم اما افسوس که این هفت ماه اخیر با داریوش قهر بودم، نمی‌شود اینگونه بدون خداحافظی بروی، دلم پیش موناست که چگونه یک شبه تنها شد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ