علت قتل داریوش مهرجویی و همسرش چیست

0

علت فوت داریوش مهرجویی چیست داریوش مهرجویی چرا به قتل رسید چرا داریوش مهرجویی کشته شد

علت قتل داریوش مهرجویی و همسرش چیست

قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس کرج رخ داده است.

طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید. دختر مرحوم داریوش مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود. مونا مهرجویی مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

دادستان فردیس می‌گوید آثار سرقت در خانه مشهود بوده و حتی طلاهای خانم محمدی‌فر هم از دستانش جدا شدند. سرقت اما قسمت فرعی این فاجعه است. چون ماموران نیروی انتظامی می‌گویند چیزی که در شهرک «زیبادشت شمالی» مشکین آباد زیاد پیدا می‌شود، خانه خالی است.

وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی مونا مهرجویی قتل وحشتناک شوهر وحیده محمدی فر دختر داریوش مهرجویی داریوش مهرجویی بیوگرافی داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی چگونه به قتل رسید

داریوش مهرجویی با ۳ ضربه در گلو و ضربه‌ای به سر و همسرش با ضربه‌ای به شاهرگ جان باخته است. همسر مهرجویی یکی دو النگو در دست داشته که در جسد وجود ندارد؛ همچنین دو گوشی موبایل نیز به سرقت رفته است. هیچ شکایتی از طرف مهرجویی و همسرش دربارهٔ تهدیدشدنشان به قتل ثبت نشده بود./فارس

همه شواهد نشان می‌دهد که خانه ویلایی داریوش مهرجویی فاقد هرگونه امنیت بوده است. جایی که قرار بوده خلوت‌گاه سال‌های پیری کارگردان ۸۴ ساله و محلی برای آرامش و خوش‌حالی‌اش باشد، بلای جان او و همسرش شده. فقط یک دوربین مداربسته بالای در ورودی است و دیوارهای خانه‌ بیشتر شبیه حصار هستند.

روبه‌روی خانه بیابانی بزرگ و متروک است و دست راستش دیوارهای شهرک کشیده شده که پشت آن‌ها هم بیابان است. این یعنی قاتلان به راحتی در تاریکی از متروکه‌های بیابان وارد خانه شدند. هیچ در و پنجره‌ هم نشکسته و آن‌ها این بار به راحتی پا به خانه گذاشتند. در حالی که گویا بار قبل همسر مهرجویی در خانه را قفل کرده بوده و جانیان بیگانه را ناکام گذاشته بود. دادستانی می‌گوید هنوز دوربین‌ مداربسته چک نشده اما ممکن است که جانیان حتی از روبه‌روی آن نگذشته باشند. روبه‌روی خانه و پشت دیوارهای شهرک تا چشم کار می‌کند بیابان است./ فراز

علت مرگ داریوش مهرجویی و همسرش چه بود

دختر داریوش مهرجویی، اولین شاهد واقعه  هنوز شواهدی از نقش اتباع غیرایرانی وجود ندارد

محسن امیریوسفی رئیس کانون کارگردانان خانه سینما در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در محل حادثه: دختر آقای مهرجویی ساعت ۱۰ شب به منزل برگشته و متوجه این فاجعه شده است. اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و محل حادثه توسط پلیس در حال بررسی است. شواهدی از احتمال سرقت وجود دارد. در مورد اینکه اتباع غیرایرانی در این جنایت نقش داشته‌اند، هنوز شواهدی در دست نیست.

وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی مونا مهرجویی قتل وحشتناک شوهر وحیده محمدی فر دختر داریوش مهرجویی داریوش مهرجویی بیوگرافی داریوش مهرجویی

چرا داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند

جزئیات جدید قتل داریوش مهرجویی و همسرش از زبان دادگستری استان البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز: طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید. دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود.

مونا مهرجویی مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند. دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند. دستورات لازم برای شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

توضیحات پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ