کلثوم قاتل سریالی کیست | فیلم کلثوم اکبری قاتل سریالی را ببینید

0

وقتی کلثوم زن ۵۶ ساله به جرم قتل همسر صیغه‌ای اش دستگیر شد، کسی تصورش را هم نمی‌کرد که او یک قاتل سریالی است که طی ۹ سال جنایت، شوهران صیغه‌ای‌اش را به قتل رسانده است.

کلثوم قاتل سریالی کیست

هر چند کلثوم اکبری به قتل هفت مرد اعتراف کرده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که او در این سال‌ها ۱۳ شوهر صیغه‌ای داشته که همه آنها جان شان را از دست داده‌اند و به همین دلیل احتمال می‌رود آمار قربانیان او بیشتر از هفت نفر باشد.

قاتل سریالی مازندران که کلثوم اکبری نام دارد، هفته گذشته از سوی پلیس شهرستان محمودآباد به جرم قتل شوهرش دستگیر شد. شوهر او مردی ۸۲ساله بود که ابتدا تصور می‌شد به‌دلیل سکته جان باخته اما بستگانش می‌گفتند که او به قتل رسیده است.

این زن ۵۶ ساله با مهریه پنج میلیارد ریالی به عنوان همسر صیغه‌ای مرد ۸۲ ساله راهی خانه او شده و زندگی مشترک این زوج آغاز شد. اما فقط چندماه زمان کافی بود تا مرد ۸۲ساله متوجه شود که کلثوم قصد جانش را دارد. این مرد چند روز پیش از مرگش به بچه‌هایش گفته بود که کلثوم به زور به او قرص قلب و قرص فشار می‌دهد و هر بار با خوردن نوشیدنی‌هایی که وی درست می‌کند، از حال می‌رود.

مرد ۸۲ ساله تنها چند روز پس از گفتن این جملات به فرزندانش، جانش را از دست داد و به‌دنبال مرگ او، فرزندانش راهی اداره پلیس شدند و از همسر صیغه‌ای پدرشان به اتهام قتل شکایت کردند. با این شکایت، پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شد و تیمی از مأموران به تحقیق درباره مرگ مرد ۸۲ساله پرداختند و با به‌دست آمدن سرنخ‌هایی که ظن دست داشتن کلثوم در جنایت را قوت می‌بخشید، این زن دستگیر شد.

زن ۵۶ ساله هفته گذشته دستگیر شد و تحت بازجویی‌ قرار گرفت. او که می‌دید دستش نزد پلیس رو شده، علاوه بر قتل پیرمرد ۸۲ساله به قتل ۶نفر دیگر هم اعتراف کرد؛ ۶نفری که همگی مردانی ۷۵سال به بالا بودند که زن جنایتکار ابتدا به‌صورت موقت با آنها ازدواج می‌کرد و پس از حدود ۲تا ۳ماه زندگی مشترک، با خوراندن قرص یا حل کردن آن در نوشیدنی، طعمه‌هایش را به قتل می‌رساند.

فیلم کلثوم اکبری قاتل سریالی را ببینید

دانلود

اعترافات زن جنایتکار نشان می‌داد که او در خانواده‌ای کاملا معمولی در یکی از روستاهای شهرستان ساری به دنیا آمده بود. وی در ۱۱سالگی با نخستین شوهرش ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر بود؛ پسری که سال‌ها بعد بر اثر بیماری درگذشت. کلثوم پس از مرگ شوهر اولش، با مرد دیگری ازدواج کرد؛ ازدواجی که حاصل آن دختری بود که حالا ازدواج کرده و از اینکه مادرش به قتل دست‌کم هفت نفر اعتراف کرده، شوکه شده است.

قاتل سریالی مازندران در حالی به قتل ۷نفر از شوهران صیغه‌ای‌اش اعتراف کرده که بررسی‌ها نشان می‌دهد که او با ۵نفر به‌طور دائم عقد و با ۱۳نفر به‌صورت موقت عقد کرده بود. این در حالی است که همه ۱۳مردی که پیش از این با او ازدواج کرده بودند، جانشان را از دست داده‌‌اند. به همین دلیل احتمال می‌رود که متهم در قتل افراد بیشتری دخیل باشد و تعداد قربانیان او از عدد ۷بیشتر شود. به‌گفته سردارحسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی مازندران، متهم اعتراف کرده که با افزودن مواد بیهوش‌کننده در نوشیدنی‌ همسرانش، آنها را بیهوش می‌‌کرد و بعد به قتل می‌رساند و در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی سایر جنایات احتمالی این زن ادامه دارد.

کلثوم اکبری قتل شوهر قاتلین معروف ایران عکس قاتل زن قاتل اعتراف قاتل

قاتل سریالی مازندران کیست

کلثوم اکبری قاتل زنجیره‌ای در بازجویی درباره علت قتل‌ها می‌گوید: به من جنون دست داد و این قتل‌ها دست خودم نبوده است.

تا این لحظه ۱۱ مورد قتل قطعی شده و یک مورد هم سوءقصد به ثبت رسیده است.

اولین قتل در پرونده این قاتل سریالی به سال ۸۰ برمی‌گردد و تاکنون ۱۳مورد ازدواج در پرونده خود دارد و مدت زمان ازدواج از یک ماه تا یک سال طول می‌کشید.

شیوه قتل هم به این صورت بوده ابتدا با خوراندن قرص قند فرد را بیهوش می‌کرد و سپس با حوله به خفه کردن اقدام می‌کرد.

همسران این قاتل زنجیره‌‌ای اهل محمودآباد، جویبار، بابل، نکا و سایر… بودند.

بنا به اظهارات این قاتل مهریه از ۷۵ میلیون ۲۴۰ میلیون تا ۱۴ سکه هم دریافت کرده است.

در ادامه تحقیقات پلیس، اولیای دم افراد را شناسایی کردین و دیدیم نحوه قتل هم مشابه بوده است.

این دومین قتل سریالی در کشور است و اولین قتل توسط مهین قادری بوده که پنج زن و یک مرد را به قتل رقم خورد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ