پیج اینستاگرام سلن اردم مربی بسکتبال +عکس

0

سلن اردم مربی بسکتبال اینستاگرام آدرس واقعی سلن اردم ترکیه ای در اینستا

پیج اینستاگرام سلن اردم مربی بسکتبال

خبر ورزشی نوشت: سلن اردم متولد سال ۱۹۸۸ در آنتالیا ترکیه است و تنها سرمربی زن ترکیه ای سوپرلیگ بسکتبال زنان ING محسوب می شود. سلن به فاتح تریم زن در کشور ترکیه مشهور است. سلن اردم ۳۵ ساله، یکی از چهره های مورد علاقه اینستاگرام بازهای ایرانی است که خوشبختانه این بار مایه سرشکستگی نشده اند و خانم اردم هم با انتشار یک استوری به زبان فارسی، از آنها تشکر کرده است.

عکس بسکتبال زنان سلن اردم زن ترکیه بیوگرافی سلن اردم

در ترکیه هم خیلی از رسانه ها توجه ویژه ای به خانم اردم دارن و یکی از مهم ترین جنبه هایی که باعث شده این همه به اردم توجه شود کفش های پاشنه بلندی است که در تمامی مسابقات پا مکنه و با اون ها کنار زمین بازکنان تیمش رو کوچ میکنه. البته خیلی از پیج ها و صفحات تخصصی بسکتبال خیلی از این نوع پوشش خانم اردم استقبال نکردن و معتقدند کفش های پاشنه بلند و استایل اینچنینی خانم اردم باعث میشه حاشیه دور و بر تیمش زیاد بشه روی عملکر تیمش تاثیر منفی داره.

عکس بسکتبال زنان سلن اردم زن ترکیه بیوگرافی سلن اردم

اردم که در رسانه‌های ترک‌زبان به دلیل اخلاق و پوشش متفاوتی که به عنوان یک مربی زن دارد، با فاتح تریم، سرمربی مشهور فوتبال ترکیه، مقایسه می‌شود، نوشت: «در ابتدا از تمام مردم ایران و زنان قوی ایرانی که حمایت‌شان را از من دریغ نکردند، سپاسگزارم و از ترکیه آغوشی مملو از عشق را تقدیم‌تان می‌کنم. به امید دیدار در کوتاه‌ترین زمان ممکن. خیلی خوشحالم که شما عزیزان را دارم. شما فوق‌العاده‌اید. زنان قوی، دنیایی بهتر.»

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ