دوجین در فیلم امپراطور بادها فرزند کیست +عکس

0

در سریال امپراطور بادها دوجین فرزند کیست

دوجین در فیلم امپراطور بادها فرزند کیست

دوجین در فیلم امپراطور بادها پسر یونگ پو است. تسو بارها به او می گوید فرزند یک خائن است. یونگ پو علیه برادرش تسو شورش میکند و در همین حادثه هم کشته می شود. اما تسو چون فرزندی نداشته است، فرزند یونگ پو به نام دوجین را نگه میدارد تا بزرگ شود.

دوجین یکی از شاهزاده‌ها بوده است که نسبت خونی با امپراطور تسو و گوموا داشته است. در واقع او آخرین ولیعهد رسمی گوریو محسوب می‌شد برادر زاده امپراتور تسو بوده است. او پسر یونگ پو بوده است.

شاهزاده یونگ پو در زمان حکومت تسو با کمک امپراتوری هانتواسنت شورشی در قصر علیه تسو ایجاد کند. دوجین در این شورش جان سالم به در برد. وقتی شورش یونگ پو با مرگ خودش و فرزاندانش پایان یافت، امپراتور تسو، چون فرزندی نداشت، دوجین را نکشت و او را به تاکراک سپرد تا او را بزرگ کند. دوجین زیر دست تاکراک تبدیل به یک جنگو شد.

پارک گان هیونگ بازیگران سریال کره ای بازیگران سریال امپراطور بادها

پدر دوجین در امپراطور باد‌ها کیست

در کتاب‌های تاریخی کره از جمله سامگوک ساگی و سامگوک یوسا آمده است که شاهزاده یونگ پو از قدرت‌های بزرگ کشور بویو بوده و در مهارت‌های رزمی از بهترین‌های زمان خود بود او خدمات زیادی برای کشور بویو انجام داد و در جنگ‌های زیادی ارتش این کشور را رهبری کرد و کشورش را از قحطی نجات داد.

ولی از آنجایی که مادر او که از دختران مقامات مالکان ساچلدو که قدرت زیادی داشتند بود و ملکه به برادر بزرگتر یعنی تسو علاقه بیشتری داشت به همین خاطر اکثر مقامات برای حفظ موقعیت خود از تسو برای امپراطور شدن حمایت می‌کردند.

پارک گان هیونگ بازیگران سریال کره ای بازیگران سریال امپراطور بادها

بازیگر نقش دوجین در سریال امپراطور بادها کیست؟

پارک گان هیونگ بازیگر نقش دوجین در سریال امپراطور بادها است. Park Gun-hyung یکی از بازیگران مشهور و پرطرفدار کره جنوبی است که پس از پخش سریال امپراطور بادها در ایران، طرفداران بسیاری در کشورمان پیدا کرد. در دوبله این سریال افشین زی‌نوری صداپیشه نقش شاهزاده دوجین است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ