راهنمای گام به گام برای شارژ یوسی در پابجی موبایل

0

پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال در جهان است که میلیون‌ها بازیکن در سراسر دنیا از آن لذت می‌برند. یکی از مزایای این بازی امکان خرید آیتم‌ها و امکانات مختلف با استفاده از پول درون بازی به نام یوسی است. یوسی‌ را می‌توان از طریق وبسایت‌های معتبر یا فروشگاه‌های گیم خریداری کرد. در این مقاله از سری مقالات آریاپی به تعریف کلی از بازی پابجی و مزایای آن، آموزش نحوه شارژ یوسی پابجی موبایل، نحوه استفاده از یوسی و نکات مهم برای خرید مطمئن و آسان پرداخته می‌شود. اگر از دسته گیمرهای علاقمند به بازی پابجی موبایل هستید، برای پیدا کردن بهترین، ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین راه خرید یوسی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

یوسی پابجی موبایل

یوسی (UC) پول درون بازی پابجی موبایل است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن آیتم‌های مختلفی مانند: اسکین سلاح، لباس، اسکین چتر نجات، آیتم‌های بتل پس و … را خریداری کنند. بازیکنان می‌توانند با خرید یوسی از فروشگاه بازی یا شرکت در رویدادهای مختلف درون برنامه‌ای، یوسی کسب کنند.

نحوه شارژ یوسی پابجی موبایل

شارژ یوسی موبایل دغدغه بسیاری از علاقمندان به بازی پابجی موبایل است که می‌خواهند با استفاده از یوسی امکانات و آیتم‌‌های بازی خود را ارتقا دهند. در ادامه روش‌های مختلف خرید و شارژ یوسی پابجی موبایل را آورده‌ایم که عبارت‌اند از:

  • خرید یوسی کش
    این روش ساده‌ترین روش شارژ یوسی پابجی موبایل است. برای این کار کافیست از یک سایت یا فروشگاه معتبر، یوسی کش خریداری کنید. پس از خرید و دریافت کد یوسی کش، کد دریافتی را در بازی وارد کنید تا یوسی‌های شما شارژ شود.
  • خرید از طریق گیفت کارت گوگل پلی
    گیفت کارت گوگل پلی یک کارت اعتباری ۱۶ رقمی است که می‌توانید از آن برای خرید درون‌برنامه‌ای در فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید. برای خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید از یک سایت یا فروشگاه معتبر آن را خریداری کنید. پس از خرید، کد گیفت کارت را دریافت خواهید کرد. کد را در بازی وارد کنید تا یوسی‌های شما شارژ شود.
  • خرید از طریق گیفت کارت ریزر
    گیفت کارت ریزر به عنوان یک کارت اعتباری برای افزایش اعتبار درون برنامه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تهیه گیفت کارت ریزر می‌توانید با مراجعه به سایت ریزر یا یک سایت معتبر، آن را خریداری کنید. پس از خرید، کد گیفت کارت ریزر برای شما ارسال می‌شود. کد دریافتی را در فروشگاه بازی خود وارد کنید تا یوسی‌های شما شارژ شود.
  • خرید از طریق ویزا کارت یا مستر کارت
    اگر کارت اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت دارید، می‌توانید از آن برای خرید یوسی پابجی موبایل استفاده کنید. برای این کار، کافی است در فروشگاه بازی، یوسی‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کارت اعتباری خود مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنید.

مراحل شارژ یوسی پابجی موبایل

وارد کردن کد گیفت‌کارت یا کد شارژ یوسی از طریق وبسایت pubgmobile امکان پذیر است. برای وارد کردن کد گیفت‌کارت و شارژ یوسی پابجی موبایل در سایت www.pubgmobile.com مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مراجعه به وبسایت https://www.pubgmobile.com/pay

ابتدا به سایت https://www.pubgmobile.com/pay مراجعه کنید. همان طور که از آدرس سایت مشخص است، این سایت اصلی بازی پابجی است که از طریق آن می‌توانید یوسی پابجی موبایل را شارژ کنید. پس از ورود به سایت، روی گزینه Redeem کلیک کنید تا به صفحه ورود اطلاعات ID هدایت شوید.

  • وارد کردن ID پابجی

پس از کلیک بر روی Redeem وارد صفحه‌ای می‌شوید که در وسط صفحه ۲ فیلد اصلی می‌بینید که برای هر کدام توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

  • فیلد شماره ۱ (Verification ID Player)

در فیلد اول باید ID Player خود را وارد کنید. برای یافتن ID پلیر خود می‌توانید در بازی پابجی موبایل به قسمت پروفایل مراجعه کنید. بعد از وارد کردن ID سایت، نام کاربری شما را به نمایش در می‌آورد تا از درست بودن ID اطمینان حاصل کنید. در صورت صحیح نبودن نام کاربری بر روی Edit کلیک کنید و کد ID خود را با دقت بیشتر وارد کنید.

  • فیلد شماره۲ (Redeem gifts)

در این فیلد کد گیفت کارت خریداری شده را وارد کنید. هنگام وارد کردن کد گیفت کارت به کوچک و بزرگ بودن حروف دقت کنید. و در انتها بر روی گزینه Ok کلیک کنید.

  • فیلد please confirm your birthday

در این مرحله از شما درخواست می‌شود تاریخ تولد خود را که هنگام ثبت‌نام اولیه بازی وارد کردید، داخل فیلد بنویسید و بر روی گزینه ok کلیک کنید.

  • تایید قوانین Midasbuy

با کلیک بر روی ok پنجره‌ای بر روی صفحه باز می‌شود که از شما می‌خواهد قوانین شرکت Midasbuy را تایید کنید. این قوانین شامل ۳ بخش می‌شوند. بعد از تیک زدن هر ۳ قانون بر روی گزینه ok کلیک کنید.

  • تایید نهایی Redeem this item

با سپری کردن تمام مراحل ذکر شده، سایت برای تایید آخر فیلد Redeem this item را نمایش می‌دهد. با کلیک بر روی Ok پنجره‌ای باز می‌شود که بر روی آن عبارت your purchase was successful نوشته شده است. نمایش این عبارت به معنی موفق بودن شارژ یوسی پابجی موبایل شماست.

دلایل خرید یوسی پابجی موبایل

استفاده از یوسی امکان خرید آیتم‌های تزئینی، آیتم‌های کاربردی و آیتم‌های ویژه را فراهم می‌کند. با توجه به اهمیت استفاده از این آیتم‌ها برای بازیکنان، هر کدام از این دسته آیتم‌ها را توضیح می‌دهیم:

  • خرید آیتم‌های تزئینی: آیتم‌های تزئینی جنبه زیبایی دارند و بازیکنان با توجه به سلیقه شخصی آن‌ها را خریداری می‌کنند. با استفاده از یوسی، آیتم‌های تزئینی مختلفی مانند: اسکین سلاح، لباس، اسکین چتر نجات و… را می‌توان خرید. این آیتم‌ها ظاهر بازیکنان را در بازی تغییر می‌دهند و باعث می‌شوند که بازیکنان متفاوت به نظر برسند.
  • خرید آیتم‌های کاربردی: به دست‌آوردن آیتم‌های کاربردی باعث افزایش قدرت و بهبود عملکرد بازیکنان پابجی موبایل می‌شود. بازیکنان می‌توانند با استفاده از یوسی، آیتم‌های کاربردی مختلفی مانند: چتر نجات، وسایل نقلیه و غیره را خریداری کنند.
  • خرید آیتم‌های ویژه: آیتم ویژه معمولا کمیاب بوده و در میان بازیکنان از ارزش بالایی برخوردار است، زمان حضور این آیتم‌ها در هر سیزن محدود است. با اتمام هر سیزن، دسته جدیدی از آیتم‌های ویژه معرفی می‌شوند. خرید آیتم ویژه علاوه بر جنبه تزئینی، بهبود عملکرد و افزایش قدرت بازیکنان را به دنبال دارد.

آموزش شارژ یوسی پابجی موبایل از گوگل پلی

پرداخت و شارژ یوسی (UC) در بازی پابجی موبایل از طریق گوگل پلی بسیار ساده است. در نظر داشته باشید خرید یوسی یا هر آیتم و بازی دیگری از طریق گوگل پلی نیازمند یک حساب برای پرداخت ارزی است. استفاده از حساب پی‌پال یکی از رایج‌ترین راه‌های پرداخت در بین بازیکنان است.

جهت شارژ حساب خود ابتدا بازی پابجی موبایل را روی گوشی باز کنید و در صفحه اصلی بازی به فروشگاه مربوطه بروید. در فروشگاه، گزینه‌ شارژ را تعیین و مبلغ مورد نظرتان را از بین مبلغ‌های موجود انتخاب کنید. در ادامه، گزینه پرداخت و سپس روش پرداخت گوگل پلی را انتخاب کنید. با انتقال به صفحه پرداخت گوگل پلی از روش پرداخت خود استفاده کنید تا تراکنش تکمیل شود. پس از پرداخت موفقیت‌آمیز، برگشت به بازی پابجی موبایل و دریافت یوسی‌های شارژ شده شما صورت می‌گیرد.

تفاوت گیفت کارت پابجی و شارژ یوسی پابجی

گیفت کارت پابجی و شارژ یوسی پابجی دو روش برای خرید یوسی پابجی هستند. تفاوت اصلی این دو روش در نحوه خرید و تحویل یوسی است. گیفت کارت پابجی یک کد ۱۶ رقمی است که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. پس از خرید گیفت کارت می‌توانید آن را در بازی پابجی موبایل وارد و یوسی معادل آن را دریافت کنید.

شارژ یوسی پابجی یک روش مستقیم برای خرید یوسی از طریق فروشگاه بازی است. برای انجام این کار باید یک کارت اعتباری یا حساب بانکی معتبر داشته باشید. پس از انتخاب مقدار یوسی مورد نظر می‌توانید آن را خریداری کنید و بلافاصله در بازی دریافت کنید.

شارژ یوسی پابجی موبایل؛ کلید بهترین عملکرد و پیروزی

پابجی به عنوان یک بازی ویدئویی آنلاین از محبوبیت بالایی در بین بازیکنان سبک بتل رویال برخوردار است. موفقیت در این بازی در گرو خرید آیتم‌های حرفه‌ای است که با شارژ یوسی امکان پذیر می‌شود. در این مقاله نحوه شارژ یوسی پابجی موبایل را مورد بررسی قرار دادیم. ساده‌ترین روش برای شارژ یوسی را دنبال کردیم و چگونگی استفاده از یوسی و آیتم‌های مختلف بازی پابجی موبایل را یاد گرفتیم.

همان طور که گفته شد، شارژ یوسی با استفاده از گیفت کارت و شارژ یوسی مستقیم از وبسایت ثالث امکان پذیر است. وبسایت آریاپی شرایط خرید یوسی پابجی و گیفت کارت را برای بازیکنان فراهم کرده تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. در صورت نیاز به خدمات ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی و خرید شماره مجازی می‌توانید از طریق وبسایت آریاپی با تضمین امنیت و قیمت اقدام کنید.

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ