بازیگر نقش آقا حسام در چشم باد +عکس

0

بازیگر نقش آقا حسام در چشم باد کیست ، نام اصلی بازیگر نقش آقا حسام در سریال چشم باد

بازیگر نقش آقا حسام در سریال چشم باد

بازیگر نقش آقا حسام در سریال «در چشم باد» مرحوم «حبیب الله عبدالرزاق» بود. مسعود جعفری جوزانی کارگردان «در چشم باد» درباره شادروان «حبیب‌الله عبدالرزاق‎» می‌گوید: در شهر دوشنبه تاجیکستان دیدمش، چشم‌های مهربانی داشت؛ وقتی اسم ایران را شنید، گُل از گُلش شکفت. عاشقش شدم چون عاشق سینما بود. وقتی بهش گفتم که با دوربین ۳۵ میلیمتری می‌خواهیم فیلم بسازیم و سریال «در چشم باد» را درست کنیم؛ قاه‌قاه زد زیر خنده، گفت که حالا فیلم‌ها را در کنار خیابان‌های همه جای دنیا می‌فروشند.

«حبیب‌الله عبدالرزاق‎» پر از انرژی بود، همان نیروی محرکه‌ای که لازم است تا بیننده‌های سینما را به وجد بیاورد؛ اما مثل بقیه هنرمندها حساس بود و از دخالت سیاست‌مدارها در کارهای هنری به شدت، دلخور بود. در پشت دوربین، رفیق و یار بود و آدمی بود که هیچ کسی در گپ‌وگفت با او خسته نمی‌شد. بعضی وقت‌ها تا صبح با همدیگر صحبت می‌کردیم و حوصله‌مان سر نمی‌رفت. اصلاً متوجه نمی‌شدی که هنرپیشه است، کلید دوربین که روشن می‌شد و صدای بوق دوربین که در می‌آمد و دستور حرکت که داده می‌شد؛ عبدالرزاقی وجود نداشت و می‌شد آقا حسام.

بیوگرافی حبیب الله عبدالرزاق بازیگران سریال در چشم باد اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

حبیب الله عبدالرزاق، بازیگر تاجیک، در سال ۱۳۳۶ در شهر دوشنبه تاجیکستان متولد شد. او در سال ۱۳۸۲ برای بازی در سریال «در چشم باد» به ایران آمد و نقش «آقا حسام» را ایفا کرد.

عبدالرزاق در سال ۱۳۹۹ به دلیل بیماری کرونا درگذشت.

نقش آقا حسام در سریال «در چشم باد» یکی از نقش‌های ماندگار این سریال است. آقا حسام، پدر خانواده، مردی با صلابت و با ایمان بود که در طول سریال با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود.

حبیب الله عبدالرزاق با بازی درخشان خود در این سریال، توانست به خوبی شخصیت آقا حسام را به تصویر بکشد و در دل مخاطبان ایرانی جا باز کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ