پرچم هکرهای ایرانی در حمله به امریکا بالاست!!!

0

FBI درباره حمله هکرهای ایرانی در مقیاس بزرگ ، هشدار جدی داد.

هکر ایرانی بهترین هکر کیست آموزش هک

در حالی که هنوز بحث بر سر عملیات ساطور در پلیس سایبری امریکا ادامه دارد، FBI نسبت به حملات جدید هکرهای ایرانی هشدار داد.عملیات ساطور به بیان شرکت های امنیتی امریکا، نام عملیاتی است که طی دو سال گذشته توسط هکرهای ایرانی برای تخریب زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ایالات متحده پیاده سازی شده است. که البته تا حدود زیادی هم موفق بوده است.

به گزارش رویترز، FBI در یک گزارش محرمانه اسنادی را مبنی بر شروع حمله های جدید هکرهای ایرانی در مقیاس بزرگ به دست آورده است که هدف اصلی آن صنایع دفاع، آموزش و پرورش و انرژی ایالات متحده است.

بر اساس این گزارش حملات از دو نقطه در داخل خود امریکا شروع شده است که در پی آن پلیس امنیت سایبری امریکا اقدام به تهیه یک لیست از مظنونین کرده است.

هکر ایرانی بهترین هکر کیست آموزش هک

شرکت امنیتی سایلنس Cylance، که برای اولین بار متوجه حمله سایبری عملیات ساطور شده بود،حملات جدید را بسیار بزرگتر و مخرب تر از عملیات قبلی می داند و به شرکت های بزرگ امریکا هشدار جدی داده است. به گفته مقامات این شرکت هکرهای ایرانی به قصد سرقت اطلاعات و تخریب ،زیرساخت های حیاتی سازمان های مورد حمله خود را مورد هدف قرار می دهند.

مقامات دولت امریکا دخالت کشورهای خارجی را در حملات اخیر و امکان نفوذ آنها را در زیرساخت های نرم افزاری این کشور رد کرده اند که البته با توجه به سابقه عملیات ساطور و موفقیت های هکرهای ایرانی در حملات سایبری و همچنین گمانه زنی هایی که در مورد حملات سایبری بر روی سیستم های نیروی دریایی ایالات متحده صورت گرفته بود، فعلا ایران پرچمدار این حملات به نظر می رسد.

با کمی جستجو در سایت های خبری وابسته به دولت امریکا و یا سازمان های امنیتی این کشور، هراس و ترس از هکرهای ایرانی در حملات سایبری کاملا مشهود است. امروز نیز خبرگزاری های زیادی از جمله رویترز، واشنگتن پست و نیویورک تایمز تعدادی از خبرهای روزانه خود را به قدرت نفوذ هکرهای ایرانی اختصاص داده بودند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ