سه سورپرایز استقلال برای هواداران

0

مدیرعامل استقلال پس از بستن قرارداد همکاری با همراه اول با رد اختلافش با امیر قلعه‌نویی گفت این اختلاف سلیقه است که البته منجر به پیشرفت استقلال می‌شود.


ساتین : علی فتح‌الله‌زاده پس از بستن قرارداد باشگاه استقلال با همراه اول درباره این قرارداد گفت: اول این که از رسانه‌هایی که در این مکان حضور یافتند، تشکر می‌کنم. شاید بالغ بر هفت – هشت سال است که درباره اپراتور همراه اول و سیم‌کارت صحبت می‌کنم اگر خاطرتان باشد، پنج سال پیش هم درباره همراه اول صحبت کردم. عده‌ای در آن زمان شوخی تلقی کردند اما الان این کار بزرگ را انجام می‌دهیم. از آقای صدوقی متشکرم که با ما و پرسپولیس این همکاری را انجام دادند. درست است که یک‌سری کری خوانی با آقای رویانیان داریم،‌ حتی یک بار هم گفته‌اند که فتح‌الله‌زاده این کار را از زمان بچگی‌اش انجام داده است،

با این حال این قراردادها به فوتبال ما کمک می‌کند.او در ادامه افزود: اگر خاطرتان باشد اولین سیم‌کارتی که ارائه کردیم، نامش “بلو سل” بود که پنج سال پیش آن را آماده کردیم اما چون دیدیم عده‌ای از آن سوءاستفاده می‌کنند آن را متوقف کردیم. خوشحالم که اکنون “آبی لاین” را معرفی می‌کنیم. هواداران ما آماده باشند که حداقل برای سال بعد پنج میلیون سیم‌کارت فروخته باشیم. امیدواریم با این قرارداد سالی سی‌ – چهل میلیارد تومان درآمد برای باشگاه و همراه اول ایجاد شود. به نظرم کار سختی نیست و خوشحالم که قبل از بازی با بوریرام این کار بزرگ را انجام دادیم. امیدوارم این روند ورود صنعت به ورزش ادامه یابد و موفقیت‌ها شکل بگیرد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که چقدر از بودجه تیمش را روی این برنامه پیش‌بینی کرده است، اظهار کرد: احساس می‌کنم که ۲۰ درصد هزینه‌هایمان را می‌توانیم از این برنامه به دست آوریم. از شما می‌خواهم این جمله من را تبلیغاتی فرض نکنید و آن را انتشار دهید. هواداران ما از طریق ستاره ۷۲۰ ستاره ۹ مربع می‌توانند به ما کمک و با ما ارتباط برقرار کنند. با این شماره کارهای زیادی خواهیم داشت و نهایتا همه چیز از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود.

او در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر این که سوپرایزش چیست، اظهار کرد: سورپرایز را آخر شهریور می‌گویم. یک چیز را به شما بگویم به خاطر درخواست شما یک سورپرایز را الان می‌گویم و دو سورپرایز دیگر بماند برای آخر شهریور. اگر به امید خدا استقلال راهی فینال شود، سه نفر از کسانی را که این کارت‌ها را گرفته و به ما کمک می‌کنند، به قید قرعه در فینالی که مهمان خواهیم بود، با خود به صورت رایگان همراه می‌بریم. پس هواداران بجنبند تا دیر نشود. البته یکی از این سه نفر خبرنگار خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که از اوضاع تیمش چه خبری دارد، عنوان کرد: الان دارم نزد بازیکنان تیم می‌روم. با توجه به حضور یک مربی آگاه و باغیرت در راس کادرفنی و بازیکنانی که سال گذشته با وجود همه مشکلات خم به ابرو نیاوردند و حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در بازی امروز می‌رویم تا بوریرامی را که اصلا تایلندی نیست و بازیکنان خارجی زیادی دارد، شکست دهیم.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود، خیلی زودتر از این‌ها به بازیکنان تیمش سر بزند، بیان کرد: رفتن به اردو وظیفه مدیر تیم نیست. تنها به آنجا می‌رویم به بچه‌ها دست مریزاد بگوییم و به آنها روحیه بدهیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که مشکلش با امیر قلعه‌نویی چیست، بیان کرد: مشکلی با هم نداشتیم. متاسفانه اختلاف سلیقه ما را رسانه‌ها بزرگ کرده‌اند. این در حالی است که اگر اختلاف سلیقه‌ای وجود نداشته باشد، پیشرفتی هم در کار نخواهد بود. خودمان می‌گوییم، فلانی را نابود می‌کنیم و یا در فلان بازی فلان تیم را از بین می‌بریم اما خودمان می‌دانیم که این‌ها حرف‌های جدی به حساب نمی‌آیند. حال این که علیپور گفته مثلا قلعه‌نویی را نابود می‌کنم، اصلا صحت ندارد. از سوی دیگر من پشت کادرفنی‌ام هستم. آقای علیپور با قلعه‌نویی هم دو دوست هستند که از هم دلخورند. به نظرم نباید این مسائل را بزرگ کرد. با این حال به خاطر بازی حساسمان دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. وظیفه امروز ما حمایت از کادرفنی است. ان‌شاءالله با وجود این اختلاف سلیقه‌ها به جلو می‌رویم و روند موفقیت را طی می‌کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کند یا خیر، افزود: مگر می‌شود با قلعه‌نویی حرف نزنم. متاسفانه عده‌ای گفته‌اند که بازیکنان ما پولکی هستند. مثلا گفته‌اند تیموریان به خاطر این که پولش داده نشده، بازی نمی‌کند. تیموریان یک بازیکن باشرف و باغیرت است. مقصر من هستم که پولی دریافت نکرده است. مشکلات مالی ما به خاطر تغییر وزرا و مسائلی از این قبیل بود. با قطعیت می‌گویم که تیموریان به خاطر مصدومیت بازی نمی‌کند و مطمئن باشید که حتی اگر همین الان بگویم به میدان برو، این کار را خواهد کرد. ان‌شاءالله تیموریان در بازی بوریرام در دور برگشت کمک حال ما خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی‌اش در مورد بازی با بوریرام گفت: به امید خدا فکر می‌کنم با دست پر از میدان خارج شویم.

ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ