انفجار مرگبار خمپاره قدیمی در گلشهر مشهد

0

مدیر روابط عمومی اورژانس خراسان رضوی از مرگ یک تن در پی وقوع انفجار در منطقه گلشهر مشهد خبر داد.

شهرام طاهرزاده در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت ۱۲:۳۰ امروز یکشنبه تماسی با مرکز ۱۱۵ اورژانس گرفته شده و در گزارش اولیه اعلام کردند که انفجار کپسول گاز موجب آسیب‌دیدگی چند نفر شده است.

حوادث واقعی حوادث مشهد اخبار مشهد

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور تکنیسین‌های اورژانس در محل حادثه مشخص شد که یک تن در پی انفجار جان خود را از دست داده و یک تن دیگر نیز دچار مصدومیت شده است که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان هاشمی‌نژاد منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس خراسان رضوی درباره علت این حادثه گفت: اورژانس وظیفه‌اش امدادرسانی است و درخصوص علت حادثه نمی‌توان اظهارنظر کند اما در گزارش اولیه ما انفجار کپسول گاز به سامانه ۱۱۵ به عنوان علت حادثه اعلام شده است.

عاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد با تایید خبر وقوع یک انفجار در این شهرستان، علت این حادثه را انفجار یک خمپاره قدیمی باقی‌مانده در ضایعات آهن یک کارگاه ذوب فلزات خواند که یک کشته نیز بر جای گذاشت.

عبدالله ارجائی در گفت‌وگو با (ایسنا)، افزود: متاسفانه بر اثر انفجار یک گلوله خمپاره قدیمی در یک کارگاه ذوب فلزات در انتهای گلشهر و در منطقه‌ای موسوم به «نوکاریز»، یک مرد ۳۴ ساله فوت و یک جوان ۳۰ ساله مصدوم شده است.

وی گفت: براساس اعلام مسئول کارگاه، در مزایده برگزار شده در خصوص آهن‎آلات مستعمل ضایعاتی از یکی از واحدهای نظامی خریداری شده بود.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد همچنین با بیان اینکه حال عمومی مصدوم این سانحه خوب است، گفت: موضوع در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ