آقای ظریف قد جوجه خروس غیرت داشته باش! + فیلم

1

جلسه علنی امروز مجلس با فریادهای بیرانوند در مخالفت با دست دادن ظریف و اوباما آغاز شده و با فریادهای دوباره اونیز پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان: “بهرام بیرانوندنماینده مردم بروجرد که با داد و بیداد در صحن علنی مجلس گفته بود «ظریف با اجازه چه کسیی با اوباما دست داده است؟»، بار دیگر در پایان جلسه علنی درخواست نوبت تذکر کرد و گفت: دقیقا زمانی که هزاران حاجی در منا آغوش مرگ افتادند آقای ظریف هم در آغوش اوباما و وزیر خارجه آمریکا افتاد! آقای ظریف غلط زیادی کرده اگر به عنوان وزیر خارجه چنین کاری کرده و دلش خواسته با رئیس جمهور آمریکا دست بدهد!

سخنان وی با تذکر “محمدحسن ابوترابی‌فرد” که ریاست جلسه را بر عهده داشت، روبرو شد که میکروفن وی را قطع کرده و خواستار رعایت شان وزیر خارجه کشور شد. او با بیان اینکه در تذکرات باید رعایت ادب شود، ادامه داد: شان وزیر خارجه و یک مقام مسئول باید رعایت بشود. غیرت ظریف کمتر از من نیست.

اما بیرانوند با وجود قطع میکروفنش همچنان با داد و بیداد می‌خواست به تذکر خود ادامه دهد که ابوترابی‌فرد مخالفت کرد. اما فریاد برخی نمایندگان موافق با سخنان بیرانوند آنقدر ادامه یافت که نایب رئیس مجلس بار دیگر دستور باز شدن میکروفن بیرانوند را داد.

نماینده بروجرد هم در ادامه تذکرش با طرح این ادعاکه ظریف از چارچوب وظایف خود و چارچوب‌های نظام خارج شده است، افزود: آقای ظریف اگر به عنوان یک شخص، عطش روبوسی با اوباما را دارد، استعفا کرده و در خانه آنها بساط کند!

وی با لحن تندی ادامه داد: آمریکا قصد ریشه کنی ملت ایران را دارد، به اندازه یک جوجه خروس غیرت داشته باشید! ملت غیور ایران این رفتارها را نمی‌پسندند.

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

منبع : برترینها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. پادنگ می گوید

    کار ظریف درست بود بروید فرزندانشان را از آمریکا واروپا بکشید بیاورید ایران…