خبری بسیار خوش برای فرهنگیان

0
مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان پیش پرداخت اولیه ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیونی فرهنگیان را به منظور خرید زمین در طرح جدید مسکن فرهنگیان دانست و گفت: ساخت مسکن فرهنگیان با حداقل ۳۰ درصد زیر قیمت بازار برایشان تمام می‌شود.

 محمدرضا نظام‌آبادی با تاکید بر اینکه این طرح فرصت مناسبی برای مسکن دار شدن فرهنگیان است اظهار داشت: یکی از مزایای این فراخوان این است که هزینه این مسکن به صورت اقساطی از سوی فرهنگیان پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در فایل اول و ۱۵۰ میلیون تومان در فایل دوم و ۱۰۰ میلیون تومان در فایل سوم به عنوان پیش پرداخت اولیه تهیه مسکن فرهنگیان است افزود: در مراحل بعدی ساخت مسکن نیز متناسب با متراژ زمین از فرهنگیان پول دریافت می‌شود.

نظام آبادی تاکید کرد: پول هر ۱۰نفر که متقاضی سرمایه گذاری هستند برای ساخت یک زمین با تراکم چند واحدی هزینه می‌شود. یعنی در مرحله اول پس از کارشناسی زمین مورد نظر شناسایی و خریداری می شود.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان افزود: با این روش فرهنگیان هزینه تمام شده برای فرهنگیان ۳۰ درصد پایین‌تر از مبلغ بازار است.

وی ادامه داد: با بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری پس از خرید زمین رایزنی می‌کنیم تا متناسب با منطقه مورد درخواستشان و میزان سرمایه‌گذاریشان تسهیلاتی پرداخت شود.

نظام آبادی با تاکید براینکه این فراخوان هفته آینده از طریق روزنامه همشهری داده خواهد شد اظهار داشت: تا‌کنون پروژه‌های بسیاری در تهران شناسایی شده است.فرهنگیانی که در این طرح ثبت‌نام کرده باشند پس از پایان ثبت‌نام برایشان در قسمت مورد درخواست با توجه به میزان سرمایه گذاری و مدت آن تسهیلاتی در نظر گرفته می‌شود و به‌عبارت دیگر اولویت واحد مسکونی و بازده سودشان در نظر گرفته خواهد شد./افکار/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ