آگهی استخدام شرکت ملی نفت سال ۹۲ + جذب ۲۱۳ نفر در شرکت نفت و گاز غرب

0

از بین پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، ۲۱۳ نفر جذب مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز غرب می شوند.

صفرعلی رییسی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اشاره به آزمون استخدامی شرکت نفت در سال جاری گفت: این آزمون با رقابت ۱۲۹ هزار داوطلب برگزار شد و در این بین، ۸۳۶۴ نفر در آزمون شهر کرمانشاه شرکت کردند.

وی افزود: آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در کرمانشاه، در دانشگاه رازی و علوم اجتماعی این شهر برگزار شد و در مجموع ۸۲۰۵ نفر مرد و ۱۵۹ نفر زن در این آزمون شرکت کردند.

رییسی با بیان اینکه آزمون‌های استخدامی در دوره‌های گذشته بر مبنای رشته تحصیلی برگزار می ‌شد، اما در آزمون امسال گروه شغلی داوطلبان مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: بر همین اساس شرکت ملی نفت ایران با هدف تضمین بیشتر ماندگاری نیروها، آزمون امسال را به صورت گروه های شغلی برگزار کرد تا این امکان برای متقاضیان به وجود آید که از همان ابتدا گروه شغلی و محل اشتغال خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه از برگزاری مصاحبه استخدامی شرکت نفت و گاز غرب در دهه اول مهرماه امسال خبر داد و گفت: مصاحبه استخدامی برای ۴۲۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون در ایلام برگزار می شود که از این تعداد، ۲۱۳ نفر در مناطق عملیاتی نفت و گاز غرب مشغول به کار خواهند شد.

خبر ۲۰مرداد ۹۲- به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون کتبی می رساند به حول و قوه الهی مصاحبه های استخدامی از ابتدای مهرماه آغاز می گردد که در این خصوص جزئیات زمان و مکان مصاحبه ها طی هفته پایانی شهریورماه از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد گردید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ