تورهای خارجی ارزان کدامند؟

0

در این مقاله آژانس آیشم قصد دارد که شما عزیزان را با سه مقصد پر طرفدار و دیدنی دنیا آشنا کند که به حق به عنوان زیباترین مناطق دنیا نیز شناخته میشوند. شاید با خودتان بگویید که سفر به کشورهای لوکس هزینه ای بالا خواهد داشت اما ما در آژنس آیشم با ارائه نرخ های مناسب و رقابتی و حذف هزینه های اضافی این امکان را برای شما فراهم میکنیم که دیگر برای رفتن به جاهایی که آرزویش را در سر دارید مشکلی نداشته باشید.

تور یونان

تور یونان به عنوان یکی از پرطرفدارترین مسیر های دنیا به حساب می آید ، تور یونان برای گردشگران بسیار هیجان انگیز خواهد بود چرا که واژه ی توریسم یکی از پایه های اصلی برای رونق اقتصاد کشور یونان است و جالب است بدانید که تور یونان و کشور یونان یکی از مقاصد اصلی توریستی در اروپا میباشد و علت این صدر نشینی فقط و فقط برای دارا بودن ویژگی های فرهنگی تاریخی غنی کشور یونان و همینطور جاذبه های گردشگری متنوع در پایتخت زیبای یونان یعنی آتن مانند بنای آکروپلیس به عنوان نمادی عظیم از تمدن اروپا میباشد و علاوه بر پایتخت یونان کشور یونان دارای ۶۰۰۰ جزیره ی زیبا و دیدنی است که تنها ۲۲۷ عدد از این جزایر قابل سکونت هستند و سنتورینی ، میکونوس و جزیره ی کرت از پرطرفدارترین آنها هستند و امکان سفر آبی جذابیت و لذت زیادی بر این سفرهای بین جزیره ای یونانی افزوده است. اگر قصد سفر به یونان را دارید علاوه بر لذت بردن از زیبایی های تاریخی این کشور از اشنا شدن با فرهنگ غذایی جالب و لذیذ مردم این کشور غافل نشوید چرا که قطعا جذابیت بیشتری را به سفر شما اضافه خواهند کرد.

تور اسپانیا

در تور و سفر اسپانیا شما با دیدنی هایی بسیار متنوع تر از آنچه که انتظارش را داشته اید رو به رو میشوید ، کشوری زیبا و دیدنی که با جمعیت توریستی بیشتر از جمعیت ساکنین خود رو به رو است، همانطور که میدانید اسپانیا با مشکلات اقتصادی که دارد میتواند با درآمد ناشی از گردشگری کمک قابل ملاحظه ای به اقتصاد کشور بکند. در تور اسپانیا به قدری چیزهایی برای دیدن و کارهایی برای انجام دادن وجود خواهد داشت که قطعا با یک بار سفر به آن نمیتوان تجربه ی همه ی آن ها را بدست آورد و بنابراین بارها و بارها نیاز است تا به این کشور توریستی سفر کرد. غذاهای خوشمزه محلی، تاریخ و فرهنگ غنی که در معماری ساختمانها و موزه‌ها به نمایش گذاشته شده است و بسیاری چیزهای دیگر سفر شما به اسپانیا را فراومش نشدنی خواهد کرد.

تور مالدیو

مالدیو جزیره ای زیبا در اقیانوس هند با آرامش خاصی که دارد هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود می کشاند. صنعت گردشگری درآمدزاترین منبع در مالدیو است و همین امر باعث شده است خدمات و اقامتگاه های لوکس و بی نظیری در این جزیره برای رفاه حال گردشگران و ساخت خاطره ای فراموش نشدنی برای آنان ساخته شود. فرودگاه بین المللی مالدیو در پایتخت آن یعنی ماله واقع شده است. سواحل زیبای مرجانی با آب های روشن کریستالی همراه با درختان نارگیل و ماهی های رنگارنگ جذاب همگی محیطی مناسب برای گذارندن یک تعطیلات آرامش بخش را مهیا میکنند. مسافران تور مالدیو در این جزیره با استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی مانند ورزش های آبی، غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی، موزیک زنده ، قایق های تفریحی، هواپیماهای دریایی، غواصی در اعماق آب های فیروزه ای و … سفری لوکس و فراموش نشدنی خواهند داشت.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی توریستی یونان توریستی مالدیو تور اسپانیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ