معرفی گروه صنایع غذائی سینا ،بزرگترین هلدینگ صنایع غذایی ایران

2

گروه صنایع غذائی سینا همواره تلاش نموده است تا با اتخاذ سیاست ها و برنامه‌های راهبردی همسو با چشم انداز و اهداف کلان خود، عملکرد قابل قبولی را آنچنان که شایسته نام این شرکت است به منصه ظهور رسانده و علاوه بر پایداری تجاری، رشد و توسعه خود را در بخش‌های مختلف صنعت غذا با معرفی محصولات جدید و سرمایه گذاری پیگیری نماید.

هدف اصلی گروه مدیریت کارآمد دارایی‌ها با رویکرد سودآوری و ارزش آفرینی حداکثری در بازارهای داخلی و خارجی از طریق فعالیت‌های تولیدی ، خدماتی و بازرگانی می‌باشد.

مالک شرکت پروتئین گستر سینا گوشتیران مالک شرکت پاکدیس فرهنگ دادخواه کیست شرکتهای بنیاد مستضعفان شرکت صنایع غذایی مهرشهر (سردخانه) سهامداران عمده بورس حمید عسکری بشکانی کیست تاریخچه شرکت های ایرانی بزرگترین هلدینگ های ایران بزرگترین شرکتهای ایران بزرگترین شرکت های صنایع غذایی ایران برترین شرکتهای ایران اخبار صنایع غذایی

امروز پس از ۷ سال فعالیت مستمر ، گروه صنایع غذائی سینا در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ اقتصادی به کسب رتبه ۶۳ حائز آمده و همچنین در صنعت غذا به رتبه اول دست یافته است که با تدوین چشم انداز و افق‌های آرمانی خود و برنامه‌ریزی استراتژیک می‌رود تا در آینده‌ای نه چندان دور به یک بنگاه اقتصادی تراز اول در سطح کشور و منطقه تبدیل شود.

این شرکت براساس اساسنامه، در زمینه های ذیل فعالیت می نماید:

سرمایه گذاری و مشارکت در سهام شرکتهای صنایع غذایی و مدیریت راهبردی، هدایت و نظارت بر آنها
سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات و فن آوری در شرکتهای صنایع غذایی
هماهنگی و برنامه ریزی در جهت تامین منابع مالی از بانکها و موسسات مالی و اعتباری مجاز ایرانی و خارجی برای

شرکتهای تابعه

شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا متشکل از ۳۸ برند معتبر در قالب ۸ رشته فعالیت و ۴۴ واحد حضور گسترده ای را در سراسر کشور دارد.

حضور شرکت های بزرگی از قبیل بهنوش، پاک، زمزم، پاکدیس، پروتئین گستر سینا و گلوکوزان نشان از قدرت نسبی گروه در عرصه صنایع غذایی کشور دارد. هریک از این شرکتهای تابعه که در قالب ساختار گروه سازمان یافته اند، در حوزه تخصصی خود سرآمد بوده و بخشی از توسعه فعالیت های گروه را برعهده دارند.

بهره مندی از برندهای معتبر در حوزه غذا از مزیت های رقابتی گروه صنایع غذایی سینا به شمار می آید که از جمله شاخص ترین آنها دلستر، پاک، زمزم، ساندیس، گوشتیران، مرغ خانگی و دوغ آبعلی است.

شرکتهای بورسی زیر مجموعه گروه صنایع غذائی سینا

نام سهم درصد
لبنیات‌ پاک‌
۷۱۴.۴۴ M
۵۱.۵۶۰
بهنوش‌ ایران‌
۱۸۰.۲۸۲ M
۵۰.۰۷۰
قند شیروان قوچان و بجنورد
۱۶۱.۷۸ M
۴۹.۰۲۰
پاکدیس
۱۲۵.۰۵ M
۴۴.۶۶۰
گلوکوزان‌
۱۰۲.۲۶۹ M
۵۱.۱۳۰
قنداصفهان‌
۹۹.۲۸۶ M
۵۰.۹۱۰

معرفی شرکت پاکدیس

شرکت پاکدیس محصولات خود را طبق استانداردهای ایران و استانداردهای بین المللی تولید می کند . این شرکت موفق به اخذ استاندارد بین المللی ISO9001 , ISO22000 و HACCP از شرکت RWTUV آلمان شده و کارخانجات این شرکت , مجهز به آزمایشگاه های استاندارد و سیستم کنترل کیفیت می باشد . نظارت و کنترل از مرحله انتخاب و دریافت میوه آغاز و کلیه مراحل تولید تا بسته بندی را شامل می گردد .

این شرکت اولین و از بزرگترین تولید کنندگان آبمیوه در بسته بندی های دوی پک , قوطی CAN, کنسانتره و پوره و رب گوجه فرنگی در ایران است . در کنار ماشین آلات تولید و بسته بندی محصولات یاد شده , واحد تولید الکل سازی که محصول آن الکل طبی ۹۶ درصد و الکل صنعتی ۹۰ درصد است . با بالاترین استاندارد در حال فعالیت می باشد . در سال های اخیر با تجهیز واحد تولید کنسانتره و واحد تولید پوره و دستگاه پر کنی اسیتیک تولیدات این شرکت , به بازارهای مصرف به ویژه اروپا , جنوب شرقی آسیا و آسیای میانه راه یافته است .

با افزودن دو واحد تولیدی یاد شده و بهره گیری از توان مدیریتی و فنی پرسنل مجرب , توان تولید این شرکت تا ۱۵۰۰۰ تن انواع کنسانتره در سال افزایش یافته است . این شرکت با تجهیز خط تولید و بسته بندی CAN در سال ۱۳۸۶ اقدام به تولید انواع آبمیوه طبیعی و انواع پالپ دار و ماالشعیر در قوطی های ۲۵۰ میلی و ۳۳۰ میلی نموده است و از سال ۱۳۸۷ به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده آبمیوه های گازدار در ایران شناخته شد .

برندهای پاکدیس : ساندیس ، ساندا ، وبس ، بارلتا ، کوگنت

مالک شرکت پروتئین گستر سینا گوشتیران مالک شرکت پاکدیس فرهنگ دادخواه کیست شرکتهای بنیاد مستضعفان شرکت صنایع غذایی مهرشهر (سردخانه) سهامداران عمده بورس حمید عسکری بشکانی کیست تاریخچه شرکت های ایرانی بزرگترین هلدینگ های ایران بزرگترین شرکتهای ایران بزرگترین شرکت های صنایع غذایی ایران برترین شرکتهای ایران اخبار صنایع غذایی

معرفی شرکت پروتئین گستر سینا

شرکت پروتئین گستر سینا در راستای سیاستهای ریاست محترم بنیاد مستضعفان در خصوص هم افزایی واحدهای تولیدی بنیاد و استفاده بهینه از امکانات و دارایی های شرکت از سال ۱۳۹۱ از ادغام شرکت گوشتیران و شرکت طیور ارومیه تشکیل گردید.

این شرکت هم اکنون با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در رشته های صنایع غذایی و پروتئینی فعالیت کرده و با برخورداری از واحدهای مرغداری گوشتی و مرغ مادر و همچنین کشتارگاه تمام اتوماتیک با ظرفیت ۴۰۰۰ قطعه در ساعت با برند مرغ خانگی و همچنین خطوط بسته بندی و تولید محصولات سوسیس و کالباس و انواع ناگت با برند گوشتیران، آرزومان و اطمینان و بسته بندی گوشت قرمز و گوشت مرغ تحت برند های شوکا و مرغ خانگی در حال فعالیت می باشد.

واحد های شرکت به شرح ذیل می باشد :

واحد گوشتیران

کارخانه گوشتیران اولین تولید کننده فراورده های گوشتی در کشور می باشد که فعالیت خود را با نام آرزومان در سال ۱۳۰۴ ا آغاز نمود و با توسعه فعالیت در سال ۱۳۳۷ کارخانه را در محل فعلی کیلومتر ۴ جاده قدیم کرج ایجاد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نام شرکت و محصولات به گوشتیران تغییر یافت.

واحد طیور ارومیه

شرکت مجتمع طیور ارومیه از طرحهای اعطایی مقام معظم رهبری به استان آذربایجان غربی در مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۷۱ با سرمایه اولیه شش میلیارد ریال به ثبت رسیده و با بکارگیری و اشتغال زائی ۱۴۰ نفر در واحد تولیدی بصورت مستقیم و بیش از ۱۰۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم در بخشهای توزیع و فروش یکی از شرکتهای فعال استان آذربایجان غربی است.
این شرکت در زمینه تولید مرغ گوشتی، خدمات کشتارگاهی و عرضه مرغ تازه، منجمد و محصولات قطعه بندی و بی خس، آلایش، تولید خمیر مرغ و پودر گوشت با برند مرغ خانگی ، محصولات قطعه¬بندی گوشت قرمز (گوسفند و گوساله و آلایش دامی) با برند شوکا و همچنین محصولات صنعتی جهت کارخانجات فرآورده های گوشتی نیز فعال می باشد.

واحد مرغ مادر خرمدره

این واحد با دارا بودن ۱۳۰ هزار قطعه مرغ مادر گوشتی در فارمی متشکل از ۶ بخش کاملا مجزا در شهرستان خرمدره ، استان زنجان با تولید ۱۶ میلیون قطعه جوجه گوشتی یکروزه با برند مرغ خانگی مشغول به فعالیت می باشد.
در این واحد میزان ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم و تعداد ۴۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

برندهای شرکت پروتئین گستر سینا : گوشتیران ، شوکا ، مرغ خانگی ، اطمینان ، آرزومان

معرفی شرکت صنایع غذایی مهرشهر

شرکت صنایع غذایی مهرشهر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین سردخانه های کشور می باشد که در سال ۱۳۴۵ با نام سردخانه مهرشهر تاسیس شده و پس از انقلاب اسلامی در قالب موسسات خودگردان زیر نظر بنیاد مستضعفان اداره شده است. در پی تصمیم بنیاد جهت اداره واحدها در قالب شخصیت مستقل حقوقی (شرکت)، شرکت صنایع غذایی مهرشهر در تاریخ ۰۶/۰۲/۱۳۷۵ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۳۴۶۲ مورخ ۰۶/۰۲/۱۳۷۵ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شهرستان کرج به ثبت رسیده است. پیرو انحلال شرکت انبارهای سرد کوثر (صددرصدمتعلق به بنیاد مستضعفان) در تاریخ ۰۹/۰۷/۱۳۸۳ داراییها و بدهیهای دو واحد سردخانه های کوثر و گرنکو به ارزش دفتری به شرکت صنایع غذائی مهرشهر منتقل شده است. شرکت صنایع غذایی مهرشهر در ۳ واحد به مشتریان خدمات سردخانه ای بالای صفر ارائه می دهد که عبارتند از :

سردخانه مهرشهر (دفتر مرکزی) با ظرفیت ۱۸۰۰۰ تن و دارای ۹۴ اتاق سرد واقع در استان البرز.
سردخانه کوثر با ظرفیت ۳۲۰۰ تن و دارای ۱۸ اتاق سرد واقع در استان البرز.
سردخانه گرنکو با ظرفیت ۳۳۰۰ تن و دارای ۲۴ اتاق سرد واقع در استان تهران.

این شرکت، با مجموع ظرفیت ۲۴۴۰۰ تن و ۱۳۶ اتاق سرد، یکی از بزرگترین سردخانه های مستقر در استان های تهران و البرز بوده و در بین سردخانه های این دو استان مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

سهام شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا صد درصد متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می باشد.

اعضای هیئت مدیره گروه صنایع غذائی سینا

حمید عسکری بشکانی  :  رئیس هیئت مدیره  ( عضو غیرموظف  و  فوق لیسانس مهندسی شیمی)

فرهنگ دادخواه  :  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره  ( عضو موظف  و  دکتری مهندسی صنایع)

اصغر تفضلی هرندی  : عضو هیئت مدیره  ( عضو غیرموظف  و  فوق لیسانس مدیریت اجرایی )

فرزانه همتیان  : عضو هیئت مدیره  ( عضو موظف  و فوق لیسانس مدیریت کار آفرینی)

مصطفی یاسایی : عضو هیئت مدیره  (عضو غیر موظف و فوق لیسانس اقتصاد)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. علی بهزادی می گوید

    با سلام -با توجه به برند های بزرگ ،مهم ، وسعت شرکت بهتر است گزینه درخواست همکاری نیز اضافه گردد.
    بنده با حدود ۱۰سال تجربه کاری درخشان در شرکت های بزرگ ( از صندوقداری تا مدیر مالی منطقه در شرکت های سراسری و حسابرس شعب سراسری ) آمادگی خود را در هر نقطه از ایران ( در سطوح ارشد ) به صورت انفرادی یا گروه متخصص مربوط به خود اعلام میدارم و با توجه به علاقه مندی خاص به تخصص خود دارای تکنیک های مربوط به شعبه داری و توزیع بوده که به بهبود عملکرد شعب کمک شایانی خواهد کرد- با تشکر

  2. مهدیه می گوید

    مقاله ی فوق العاده حرفه ای و عالی بود> من رو یاد مقالات هلدینگ بابک بختیاری انداخت.