خلاصه بازی تراکتور – پیکان +فیلم

0

ورزشگاه یادگار امام امروز میزبان دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان بود .دیداری که از هفته بیست و ششم بین یک تیم مدعی قهرمانی و پیکانی که به آن صورت امتیاز این بازی تاثیری در سرنوشتش نداشت.در عین ناباوری و در حالی که جریان بازی دراختیار تراکتورسازی بود این شاگردان حسین فرکی بودند که با یک  شوت از راه دور اخباری را غافلگیر کردند تا  عیثی آل کثیر در برگشت موفق شود دروازه تی تی ها را باز کند  و سه امتیاز شیرین را  مقابل این همه طرفدار مشتاق تبریزی نصیب پیکانی ها  کند .

تراکتور که تا به حال در زمین خود تنها به فولاد باخته بود حالا با این شکست  با ۴۹ امتیازی که از بیست و شش بازی کسب کرده است در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت تا بهترین و ساده ترین شانس را برای قرار گفتن در رده دوم را از دست بدهد .از طرفی پیکان هم با ۲۸ امتیاز از همین تعداد بازی درمکان یازدهم جدول قرار گرفته است .

ژرژ لینکز احتمال بسیار زیاد روی سه امتیاز این بازی حساب کرده بود و حالا معادلاتش کاملا بر هم خورده است و مطمئنا تیم های سپاهان ، استقلال و پرسپولیس در حال حاضر از شکست این تیم خوشحال هستند  خصوصا آبی ها که با این نتیجه همچنان در جایگاه دوم باقی ماندند .

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ جمعه: ۹۸/۰۱/۳۰ ؛ ساعت: ۱۷
استادیوم: یادگار امام تبریز
داور: موعود بنیادی‌فر؛ کمک‌ها: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی؛ داور چهارم: بابک عباسقلی‌زاده/ کمک داوران خط: کمیل غلامی و پیمان فرخی‌مهر/ ناظر داوری: محمدجواد تقی‌پور.

نتیجه بازی تراکتور امروز ساعت بازی تراکتورسازی تیم فوتبال پیکان تهران بازیکنان پیکان اسامی بازیکنان تراکتورسازی تبریز اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار تیم تراکتورسازی

تراکتورسازی تبریز

  • محمدرضا اخباری
  • محمد طیبی
  • ایمان سلیمی
  • دانیال اسماعیلی‌فر
  • احسان حاج‌صفی
  • اکبر ایمانی
  • مهدی مهدی پور( ۷۰- یوکیا سوکیتا)
  • مسعود شجاعی
  • اشکان دژاگه
  • ساسان انصاری
  • آنتونی استوکس

سرمربی: ژرژ لیکنز

نتیجه بازی تراکتور امروز ساعت بازی تراکتورسازی تیم فوتبال پیکان تهران بازیکنان پیکان اسامی بازیکنان تراکتورسازی تبریز اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار تیم تراکتورسازی

پیکان تهران

  • وحید شیخ‌ویسی
  • حجت حق‌وردی
  • سید مهران موسوی
  • علی حمودی
  • آرمان قاسمی
  • مگنو باتیستا
  • سعید واسعی  ( ۸۴- سامان نریمان جهان  )
  • امیرحسین کریمی
  • مهدی مومنی
  • فراز امامعلی
  • عیثی آل کثیر ( ۸۳- امیر روستایی )

سرمربی: حسین فرکی

 

کارت زرد:

مهران موسوی (۳۲)  امیر حسن کریمی (۶۶) مگنو پاتیستا (۷۵) پیکان

اشکان دژاگه (۶۰) اکبر ایمانی  (۸۷ ) مسعود شجاعی   (۹۴ )تراکتورسازی

 

شرح گل :

تراکتورسازی ۰- پیکان ۱ ( ۵۰ عیثی آل کثیر) شوت زیبا و از راه دور سعید واسعی  با برخورد به زمین با دفع ناقص محمد رضا  اخباری مواجه شد  و در ریباند توپ  آلکثیر از همه زود تر خود را به توپ رساند و به راحتی توپ را وارد دروازه تراکتور سازی کرد.

 

شرح بازی:

همانطور که پیش بینی می شد نیمه اول این دیدار  با برتری مطلق تراکتورسازی  همراه شد اما این تیم از حملات پر دامنه خودشان تا بدین لحظه هنوز نتیجه ای نگرفتند  .
از طرفی که یک امتیاز هم برای پیکان می تواند  راضی کننده باشد به دفاع مطلق روی اوردند و هرزگاهی روی حرکات محمد مومنی و ارسال های او  خطرات اندکی را روی دروازه اخباری ایجاد کردند . به نظر می رسد این روند در نیمه دوم هم ادامه داشته باشد با این تفاوت که فشار تی تی ها می توانند باعث باز شدن دروازه شاگردان فرکی شود که در غیر اینصورت پیکان امتیاز شیرینی را با خود به تهران خواهد آورد.

دو تیم درحالی در نیمه دوم پا  به میدان گذاشتند که انتظارمی رفت روند نیمه اول بازهم تکرار شود.  طبق انتظار نیمه دوم بازهم با حملات پر دامنه تراکتوری ها پی گرفته شد اما مدافعان سرحال و هماهنگ پیکان به کمک شیخ ویسی تمام حملات این تیم را یکی پس از دیگری خنثی کردند. درست بر خلاف جریان بازی درحالی که همه منتظر گل تراکتور بودند پیکانی ها در یک ضد حمله  موفق شدند با شوتی از راه دور و  جاگیری به موقع از آل کثیر دروازه تراکتور را باز کنند تا تک گل این دیدار را آنها به ثمر رسانده باشند .در ادامه شاگردان لیکنز احساسی ترو در عین حال عصبی تر از قبل بازی دنبال کردند اما تا پایان بازی راه به جایی نبردند و به این ترتیب پیکان سه امتیاز حساس را به حساب خودش واریز کرد.

 

بهترین بازیکن :

در این دیدار که همگان تصور می کردند تراکتور سازی  به راحتی سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز می کند این شاگردان حسین فرکی بودند تا برق از چشمان ژرلیکنز پراندند و دومین شکست متوالی را در حساس ترین برهه لیگ به این تیم تحمیل کردند .
در این بازی خط دفاع پیکان روز بسیار پر فروغی را به نمایش گذاشت ومی توان گفت آنها به همراه وحید شیخ ویسی در طول نود دقیقه  اجازه ندادند تا دروازه شان باز شود . ضمن آنکه مگنو باتیستا هم در خط هافبک دوندگی بی امانی داشت و در تمام درگیری ها حضوری مثبت داشت  . مهران موسوی ، حجت حق وردی ، علی حمودی و آرمان قاسمی  همگی جزو خوب های پیکان در این دیدار بودند . در عین حال سعید واسعی هم با شوت بسیارمحکم خود زمینه ساز تک گل این بازی شد و در کل اکثر بازیکنان این تیم یکی از بازی های خوبشان را در فصل به نمایش گذاشتند .

 

اتفاق ویژه :

شکست تراکتور در دیدار خانگی آن هم درحالی که سه امتیاز این بازی از نان شب هم برایشان واجب تر بود اتفاق ویژه بود .این در شرایطی است که تراکتورسازی  دیدار هفته  قبل خود را هم در مقابل سپید رود واگذار کرده بود و حالا آنها با وجود آنکه تصور می کردند که می توانند ۶ امتیاز از این دو دیدار بگیرند هیچ امتیازی نگرفتند تا از کورس مدعیان لیگ جا بمانند .
شاید حاشیه های بعد از بازی مقابل سپید رود دامن این تیم را در این بازی گرفت تا هوارادان پرشور این تیم  روز تلخی را در ورزشگاه یادگار امام تجربه کنند .

لحظات حساس

دقیقه ۱۲: ارسال کرنر احسان حاج صفی از جناج راست با ضربه سر اکبر ایمانی همراه شد که  در دستان وحید شیخ ویسی قرار گرفت .

دقیقه ۱۶: ارسال کرنر  اشکان دژاگه پس از یک رفت و برگشت به دانیال اسماعیلی فرد رسید وضربه سر ضرب او به کنار دروزاه پیکان برخورد کرد.

دقیقه ۱۹: پاس زیبای مسعود شجاعی حاج صفی را راه انداخت و  ارسال زیبای حاج صفی  می رفت تا استوکس را صاحب یک گل گند اما وی یک قدم کم اوردتا خظر از بیخ گوش  پیکان گذر کند .

دقیقه ۲۹: شوت محکم اکبر ایمانی با واکنش دو ضرب وحید شیخ ویسی  مواجه شد که در برگشت استوکس نتوانست توپ را  کنترل کند.

دقیقه ۳۱: ارسال زیبای حاج صفی با دخالت آرمان قاسمی روی دانیال اسماعیل فر  روبرو شد که داور اعتقادی به  پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۶: ارسال کرنر  مواج و بلند اشکان دژاگه روی سر اکبر ایمانی فرو آمد که ضربه سر ایمانی با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه پیکان گذشت .

دقیقه ۳۷: شوت از راه دور و زمینی اشکان دژاگه با فاصله اندکی از کنار دروازه وحید شیخ ویسی عبور کرد.

دقیقه ۴۵: پاس زمینی شجاعی به ساسان انصاری رسید،او هم با عبور از یار مقابل خود شوتیمحکم  و روپایی  زد که به برخورد به مدافع پیکان راهی کرنر شد .

دقیقه ۴۸: ضربه  ایستگاهی اشکان دژاگه به صورت بسیار خطرناکی از کنار دروزاه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۹: شوت  محکم و از راه دور اشکاه دژاگه  با فاصله بسیار کمی از  کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵:  حاج صفی از اشتباه محرز شیخ ویسی   استفاده کرد وی رادر گوشه زمین از پیش رو برداشت ولی پاس رو به عقب او را مدافعان پیمان دور کردند .

دقیقه ۸۶: اشکان دژاگه با دور زدن خط دفاع پیکان باز هم  پاس رو به عقب داد و  مدافعان پیکان با جاگیری مناسب تور را از محل خطر دور کردند .

دقیقه ۸۹:  سانتز خوب سوکیتا را  شیخ ویسی  با خروج خود به بیرون  از زمین دفع کرد

دقیقه ۹۰ : ضربه ایستگاهی حاج صفی  را شیخ ویسی به زیبایی از کنج دروزاه به کرنر فرستاد .

دقیقه ۹۱: شوت آرام روستایی را اخباری با واکنش ناشیانه به کرنر فرستاد.

در حاشیه

* هیچ یک از دو تیم برای این مسابقه بازیکن محروم ندارند.

خلاصه بازی تراکتورسازی ۰ – پیکان ۱

منبع : ورزش۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ