خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت در جام حذفی

0

بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه امروز سه‌شنبه پنجم آذر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس با تک گل مهدی ترابی حریف خود را شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در این دیدار، پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و تیم نفت با با لباس یکدست زرد در زمین حاضر شدند. تیم داوری هم با لباس‌های مشکی به زمین آمد. قرمزپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه ۱ حرکت خوب قرمزپوشان از سمت راست با ارسال توپ همراه شد و موقعیتی را خلق کرد که در پی آن، بازی جریان یافت. در دقیقه ۵ زردپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. ارسال سلمانی در یک رفت و برگشت توپ را در اختیار بیرانوند قرار داد. ​در دقیقه ۹ بازیکنان نفت، دست به ضد حمله زدند اما بار دیگر توپ به بیرانوند رسید. در دقیقه ۱۰ صنعت نفت از سمت راست صاحب کرنر شد. ارسال توپ با ضربه سر آل کثیر از کنار دروازه میزبان گذشت. ​در دقیقه ۱۳ محمد قریشی بازیکن نفت، پس از عبور از چند بازیکن قرمزپوش، توپ زمینی و خطرناکی را ارسال کرد که توپ از همه گذشت و از سوی دیگر زمین به بیرون رفت. در دقیقه ۱۸ تکل آل کثیر روی پای محمد انصاری، داور را مجاب کرد تا به بازیکن نفت کارت زرد نشان دهد. ​در دقیقه ۲۱ پرسپولیس با پاس زیبای مهدی ترابی برای عبدی، دست به حمله زد که ضربه مهاجم قرمزپوشان به کرنر تبدیل شد. ارسال ترابی هم توسط گلر نفت مهار گردید. در دقیقه ۲۲ بار دیگر حمله میزبان بی نتیجه ماند. ​در دقیقه ۲۴ ضدحمله زردپوشان خطرناک بود که ضربه آل کثیر با پای بیرانوند برخورد کرد و یک کرنر نصیب میهمان شد. ارسال توپ، بازی را به جریان انداخت. یاد و خاطره هادی نوروزی توسط هواداران گرامی داشته شد.

​در دقیقه ۲۶ بار دیگر ضد حمله میهمان با ضربه احمدی از کنار دروازه میزبان گذشت. ​در دقیقه ۲۸ حمله قرمزپوشان توپ را در اختیار سالاری گلر نفت قرار داد. ​در دقیقه ۳۳ ارسال خوب ربیع خواه از سمت راست با ضربه سر عبدی از روی دروازه نفت عبور کرد. در دقیقه ۳۶ آل کثیر با مصدومت مواجه شد و برای مداوا از زمین خارج شد. در دقیقه ۳۷ شوت زمینی ترابی در دستان سالاری قرار گرفت. در دقیقه ۳۹ پرسپولیس در پی حملات خود صاحب موقعیت شد که داور خطای امیری را اعلام کرد. در دقیقه ۴۰ حرکت خوب نادری با ضربه زمینی او همراه شد که توپ در اختیار دروازه بان صنعت نفت قرار گرفت. از دقیقه ۴۲ پرسپولیس حملات خود را شدت بخشید اما زردپوشان سراسیمه توپ‌های ارسالی را دفع کردند. در دقیقه ۴۳ پاس زیبایی برای نادری ارسال شد که ضربه او به سالاری برخورد کرد و بازی جریان یافت. در دقیقه ۴۴ شوت محکم ناصری در دستان بیرانوند قرار گرفت. داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. ​در دقیقه ۴۶ داور یک ضربه ایستگاهی برای میهمان اعلام کرد. ارسال توپ به بیرانوند رسید. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

​زردپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند.گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس از ابتدای نیمه دوم، ​فرشاد احمدزاده را به جای محمد نادری به زمین فرستاد.در دقیقه ۴۷ آل کثیر در تله آفساید سرخپوشان ماند.​​در دقیقه ۵۱ بار دیگر مهاجمان میهمان در تله آفساید میزبان قرار گرفتند.در دقیقه ۵۲ ارسال ترابی با ضربه سر مهاجم قرمزپوش همراه شد که توپ در اختیار سالاری قرار گرفت.در دقیقه ۵۴ شوت زیبا و فنی مهدی ترابی در کنج دروازه صنعت نفت قرار گرفت و اولین گل این دیدار برای پرسپولیس رقم خورد.در دقیقه ۵۹ علی علیپور به جای مهدی عبدی برای پرسپولیس به زمین آمد.​در دقیقه ۶۱ پرتاب خطرناک ناصری بازیکن زردپوشان از سمت راست با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت.​در دقیقه ۶۷ پاس زیبای ترابی با ضربه علیپور همراه شد که سالاری گلر نفت، توپ را به کرنر فرستاد. سانتر ترابی در یک رفت و برگشت با ضربه سر علیپور و در ادامه، شوت نورالهی به کرنر مبدل شد. ارسال توپ با ضربه سر شجاع خلیل زاده از کنار دروازه صنعت نفت گذشت.در دقیقه ۶۹ بار دیگر مهدی ترابی تا آستانه باز کردن دروازه نفت پیش رفت اما ضربه او با دخالت ناصر سالاری کرنر شد. ارسال امیری توسط مدافعان، بازی را به جریان انداخت.در دقیقه ۷۰ ارسال شیری در دستان گلر نفت جای گرفت. دقیقه ۷۱ زردپوشان از سمت چپ صاحب کرنر شدند. ارسال مجدمی با ضربه سر قریشی از روی دروازه میزبان عبور کرد. این بازی در نهایت با یک گل به سود میزبان پایان یافت.

تیم داوری مسابقه:

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: تورج عیوض محمدی و محمدرضا مدیرروستا

داور چهارم: عنایت قوچ کانلو

ناظر داوری: سید احمد صالحی

ترکیب پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، احمد نورالهی، مهدی ترابی، محمد نادری، وحید امیری و مهدی عبدی.

سرمربی گابریل کالدرون

ترکیب صنعت نفت آبادان:

ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سید محمد قریشی، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی،  مهدی مومنی و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ