محمود احمدی‌ نژاد ۷ ماه دیگر نماینده مجلس می‌شود؟

0

یک سایت خبری محلی شهرستان نهاوند از احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه خبر داد.

تا کنون صحبت های مختلفی در خصوص حضور یاران احمدی نژاد در انتخابات سال ۹۴ مجلس مطرح شده تا جایی که حتی خبر تعیین لیست ۱۵۰ نفره کاندیداها در حوزه های انتخابیه مختلف توسط رییس جمهور سابق نیز منتشر شده بود.

یاران احمدی نژاد هواداران احمدی نژاد محمود احمدی نژاد سوابق مهدی سنایی بیوگرافی مهدی سنایی
با این وجود در حالی که حضور شخص احمدی نژاد در انتخابات مجلس هنوز به طور جدی مطرح نشده است، گفته می شود که صحبت های اولیه با او برای نمایندگی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

محمود احمدی نژاد و هیچ یک از یاران نزدیک او هنوز واکنشی به این اخبار نشان نداده اند.

گفتنی است بعد از پایان دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد، برخی اعتقاد داشتند او در تدارک کاندیداتوری و ورود به مجلس است تا در گام بعد کرسی ریاست پارلمان را نیز تصاحب کند.

شهرستان نهاوند در استان همدان از دهم آذرماه ۹۲ با پذیرش استعفای مهدی سنایی از سوی نمایندگان مجلس، بدون نماینده شد. سنایی به دلیل انتصاب به عنوان سفیر ایران در روسیه از نمایندگی کنار رفته بود. با وجود آنکه به نظر می رسید این شهرستان تا انتخابات ۹۴ نماینده ای نخواهد داشت اما بر اساس توافق مجلس و دولت قرار شد انتخابات میان دوره ای مجلس آبان ۹۳ در نهاوند، تفت و میبد برگزار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ