پیام کاسیاس پس از دریافت نوشیدنی معروف از «آقای کلاهبردار»

0

شرکت آبجوسازی بودویزر این روزها سعی کرده به عنوان اسپانسر مسی سنگ تمام بگذارد و با تبلیغات سنگین از طریق دروازه بان هایی که مسی در دوران فوتبالش به انها گل زده، هم خودش را تبلیغ کند و هم برای مسی تبلیغ کند. هر چند که فلسفه این تبلیغات را نمی فهمیم، رونالدو همین چند هفته پیش به بهترین گلزن تاریخ فوتبال تبدیل شد که این قدر ناز و ادا نداشت که مسی به خاطر شکستن رکورد گلهای پله در یک باشگاه، به خودش می نازد. رکوردی که فقط برای این ثبت شده که لئو در کل دوران فوتبالش در بارسا مانده چون باشگاه دیگری را پیدا نکرده که آن قدر خنگ باشد که به این سادگی بتواند سرشان را کلاه بگذارد و کلاهبرداری ۵۵۵ میلیونی در چهار سال از آن انجام بدهد!

ایکر کاسیاس به عنوان یکی از دروازه بان هایی که در دوران فوتبالش مقابل مسی بازی کرده و از او گل خورده، آبجوهای بودیزر را دریافت کرد که در پیامی نوشت”فکر می کردم که دیگر قرار نیست این نوشیدنی ها به دستم برسند اما بطری شخصی بودویزر خود را دریافت کردم. تبریک به مسی به خاطر رسیدن به رکورد با گل شماره ۶۴۴. یادم است که گلهای شماره ۲۶۴ و ۲۶۵ خود را به من زدی. بازی خوبی بود، تساوی خوبی بود و خوشبختانه بعد از آن دیگر به من گل نزدی.”

در حقیقت کاسیاس در سه ال کلاسیکوی آخرش از مسی گل نخورد و این گونه از بازیکن آرژانتینی یاد کرد.

کلاهبرداری لیونل مسی شرکت آبجوسازی بادوایزر ساعت بازی رئال مادرید امشب ثروت لیونل مسی بیوگرافی لیونل مسی بیوگرافی ایکر کاسیاس بهترین مارک آبجو در دنیا باشگاه رئال مادرید بادوایزر چیست اینستاگرام لیونل مسی انتقال لیونل مسی‌ اسپانسر لیونل مسی اسپانسر فوتبال اخراج لیونل مسی اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ