«گرت بیل حالا دیگر نمی تواند کسی را فریب بدهد»

0

هیچ ضرب المثلی خردمندانه تر از این نیست که “زمان همه چیز را سر جای خود قرار می دهد.” مربی تاتنهام که صبر جزء ویژگی هایش نیست چیزی را به دنیا نشان داد که همه از قبل می دانستیم بیل مدتهاست که یک فوتبالست حرفه ای نیست. به همین خاطر اگر کسی همچنان به هوش احساسی زیدان در این باره شک داشت می تواند به رفتارهای بچگانه و ناخوشایند بازیکن ولزی نگاه کند. گرت بیل از زمان فینال کیف یک بچه نق نقو بوده است که بعد از بازی تهدید کرد که اگر بیشتر به او در تیم بها ندهند، از رئال می رود. زیدان در آن شب که همزمان با شادی و ناراحتی همراه بود (رونالدو هم در آن شب وداعش را رسمی کرد) فهمید که بازیکن ولزی خیلی خودخواه تر از چیزی است که مردم فکر می کنند در حالی که بازیکن ولزی مدام به بهانه ضعیف بودن زبان اسپانیایی اش و خجالتی بودن، خود را از بقیه تیم دور می کرد. زمانی که زیدان دو سال پیش گفت که “اگر بیل فردا برود، بهتر است.” داشت به صورت شفاف به مدیران باشگاه علامت می داد که باید بازیکنی را بفروشند که به یک بار اضافی در رختکن تبدیل شده است.

قطار چینی ها عبور کرد و در کل فصل گذشته زیدن باید مصدومیت های خیالی و نمایش های عاشقانه بیل در مورد گلف را تماشا می کرد و با رفتار پردرآمدترین بازیکن تیمش کنار می آمد. در مهمترین بازی فصل در چجمپیونزلیگ مقابل سیتی، زیدان خسته شد و ترجیح داد که این بازیکن در مادرید بماند. عجیب این که خود بیل هم به بهانه حال ناخوش ترجیح می داد که در آن شب حضور نداشته باشد. در حقیقت بیل از زیدان پرسید که آیا شانسی برای بازی دارد و وقتی پاسخ منفی را شنید، از قایق پیاده شد و تیم را در یک بازی حساس چمپیونزلیگی کنار گذاشت.

حالا مربی تاتنهام فهمیده که زیدن در فصل گذشته چه رنجی را تحمل کرد. مربی پرتغالی ساکت نمی شود و حالا از بازیکن ولزی و حمایت هایی که وکیلش جاناتان بارنت از او می کند خشمگین شده است. فراموش نکردیم که بارنت چگونه هواداران رئال را تحقیر می کرد و می گفت که زمینی که بیل روی آن قدم زده را باید ببوسند! در حال حاضر مشکل اصلی این جاست که بیل در تابستان به مادرید برمی گردد تا به سراغ زمین های گلف محبوبش برود و حقوقی را دریافت کند که هرگز لیاقتش را ندارد و باید نصیب بازیکنان دیگری نظیر راموس یا لوکاس وازکز شود تا بمانند. گرت، حالا می فهمی که چرا رئالی ها هیچ وقت شیفته ات نبودند. تو نمی توانی کسی را فریب بدهی…

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ