وینیسیوس:«پرز گفته بزرگترین طرفدار من است؛ از رقابت با هازارد خوشحالم»

0

وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال مادرید مصاحبه ای با تی ان تی اسپورت داشت و در مورد مسائل حساس و مهم صحبت کرد.

چه حسی داری؟” خوب هستم. در بازیهای اخیری که داشتم خوشحال بوده ام. با اعتماد به نفس برگشتم، برای بردن بازیها تلاش می کنم و هدف اصلی ما این است که جامها را ببریم.”

فصل رئال مادرید ” وقتی بدون هواداران بازی کنی، شرایط خیلی مشکل است. فصل گذشته توانستیم به لطف شرایط بدنی و فنی خود بازیهای زیادی را ببریم. امسال بدون بازی در برنابئو شرایط مشکل تر است. تیم های دیگر در مقابل هواداران بازی می کنند و فشار متفاوتی وجود دارد. به همین خاطر در طول فصل فراز و نشیب هایی وجود دارد و باید از نظر ذهنی آماده و قدرتمند باشیم. رئال مادرید فشار زیادی به همه بازیکنان وارد می کند و باید از نظر ذهنی آرام باشیم  تا با خونسردی کار خود را انجام بدهیم و بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.”

می گویند که امسال مثل گذشته ریسک نمی کنی” این طور نیست. شاید کمی پخته تر شده ام و تصمیم های درست تری می گیرم و سعی می کنم که به شکلی دیگر به تیم کمک کنم.”

صد در صد حمایت مربی را حس می کنی؟” بله،  رئال مادرید، زیدان و بازیکنانی که در این جا هستند ، صد در صد به من اعتماد دارم و همیشه سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. پرز همیشه به من روحیه می دهد و می گوید که بزرگترین هوادار من بعد از خانواده ام است. خوشحال هستم و می خواهم که همچنان به رئال مادرید کمک کنم و رئال مادرید را به همان جایی برسانم که همیشه باید باشد.”

فشار آمدن با کنار رئال مادرید” بازی در رئال همیشه مسئولیت بزرگی است چرا که بهترین تیم دنیا را دارند اما همه در باشگاه  و در خانواده و افرادی که اطراف من هستند به من آرامش می دهند تا تمرکزم فقط روی بازی کردن باشد. مسئولیت درون و بیرون زمین روی دوش من وجود دارد اما درون زمین سعی می کنم که لذت ببرم. به صد بازی در رئال مادرید نزدیک هستم، جوان هستم و یکی از سه رکورد دار تاریخ از نظر تعداد بازی در رئال تا سن ۲۰ سالگی هستم. خوشحالم و روی کاری که انجام می دهم تمرکز دارم و به همه افرادی که می خواهند به من کمک کنند، گوش می دهم. می خواهم به ۲۰۰ یا ۳۰۰ بازی برسم و بیشترین بازی را در رئال مادرید داشته باشم.”

به جدایی قرضی از رئال مادرید فکر می کنی؟” نه، همیشه روی حضور در رئال تمرکز داشته ام چرا که می خواهم با بهترین بازیکنان باشم و از آنها درس بگیرم. ۲۰ ساله هستم و انگار که مدت زیادی است که در این جا هستم اما تازه در شروع فوتبالم قرار دارم. به همراه همه بازیکنان پیشرفت می کنم. می خواهم تا همیشه در رئال مادرید بمانم، به تاریخ سازی ادامه بدهم و به تیم کمک کنم تا جامهای بیشتری ببرد باید پاس گلهای بیشتری بدهم، در بازیهای بیشتری نقش داشته باشم و هر لحظه به رئال مادرید بیشتر کمک کنم.”

هازاراد” همیشه رقابت وجود دارد. همه می خواهند که بازی کنند و از ترکیب دور نمانند. همیشه با من صحبت می کند. بیرون زمین افراد خیلی خوبی وجود دارند. همیشه خوشحال هستم. خوشحالم که یک رویا که بازی کردن با هازارد بود، برایم محقق شد. بازیکن بزرگی است ، قبلا از طریق تلویزیون دیده بودم که چه کار می کند و چگونه با توپ ریسک می کند. این که برای حضور در ترکیب با بازیکنی نظیر او بجنگم هم من را خوشحال می کند.”

هازارد به تو می گوید که چطور دریبل بزنی؟” بله، به من می گوید که آرامش داشته باشم و هرگز از ریسک دست برندارم.”

تعریف های رونالدو نازاریو از خودش” بدون تردید به من اعتماد به نفس می دهد. هر کسی که از من تعریف کند یا به من توصیه بدهد، خوشحالم می کند. رونالدو یکی از بهترین بازییکنان باشگاه و کشور ماست و تعریف هایش باعث خوشحالی من است و به آن افتخار می کنم. می خواهم که در این جا باشم و همان کاری را بکنم که رونالدو کرده است. او کیفیت من را می داند و خبر دارد که تا کجا می توانم برسم. هر روز با آرامش کارم را می کنم و با حمایت خانواده ام امیدوارم که مدت زیادی در این جا بمانم.”

صحبت های بنزما پشت سرش بین دو نیمه بازی رئال و گلادباخ”هرگز عوض نمی شود و نخواهد شد. بنزما یکی از بازیکنانی است که در این جا از من دفاع کرده است. او در لحظه ای که کسی من را در این جا نمی شناخت، از من حمایت کرد و در این دو سال و نیم نیز همین طور بوده است. افراد در بیرون نمی دانند که دقیقا چه اتفاقاتی رخ می دهد. در رئال مادرید کوچکترین اتفاقاتی که در این جا رخ می دهد، بازتاب خیلی زیادی دارد.”

بازی با آتالانتا” با اعتماد به نفس همیشگی ظاهر می شوم رئال مادرید رد همه تورنمنت ها با اعتماد به نفس ظاهر می شود، به خصوص در چمپیونزلیگ به خاطر وزن این پیراهن و به خاطر همه چمپیونزلیگ هایی که برده است. در این جا همه بازیکنان می دانند که پوشیدن این پیراهن چه مفهومی دارد و می دانند که رقابت در تیم وجود دارد و باید آماده باشند. همه روی صعود از مرحله گروهی در مقابل تیم بزرگی نظیر آتالانتا تمرکز دارند که بازی خوبی ارائه می دهد. محکوم هستیم که خوب بازی کنیم و همه کارهایی که از ما می خواهند را انجام می دهیم. کاملا خونسرد هستیم و بعد از آن سعی می کنیم که از مرحله گروهی صعود کنیم. سعی می کنیم که رئال مادرید را به بالاترین سطح برسانیم یعنی همان جایی که باید باشد.”

سکونشینی در بازی فصل گذشته مقابل سیتی در اتحاد” همیشه دوست دارم بازی کنم و به تیم کمک کنم اما بازیکنان دیگری هم در تیم هستند و زیدان باید انتخاب کند. در آن زمان در ۹۰ دقیقه باید از میان بازیکنان انتخاب انجام می دادم. ناراحت شدم که نتوانستم درون زمین باشم اما خونسرد بودم و سعی می کنم که همیشه از این فرصت ها برای یادگیری استفاده کنم. همیشه این می تواند درس مهمی باشد. همه اتفاقاتی که در رئال درون و بیرون زمین رخ می دهند، فرصتی برای یادگیری هستند. بازیها را در خانه با خانواده ام و دوستانم می بینم تا بفهمم که از چه لحاظ باید بهتر شوم. بازی با سیتی و آژاکس در زمانی بود که سن متفاوتی داشتم. حالا تلاش می کنیم مقابل آتالانتا صعود کنیم و رئال مادرید را تا فینال برسانیم. چمپیونزلیگ هدف اصلی ماست. تا کنون سه جام با رئال برده ام و بیشتر می خواهم. چمپیونزلیگ یکی از اهداف اصلی من است.”

به توپ طلا فکر می کنی؟” بله، مسیر خیلی طولانی است. خیلی از بازیکنان نمی توانند این مسیر را طی کنند. از نسل جدید، افراد زیادی در دنیای مختلف حضور دارند. حالا برخی در رئال یا تیم های دیگر حضور دارند. بچه های زیادی هستند که می توانند در فوتبال دنیا تاثیر بگذارند.”

کدام بازیکنان بیشتر برای تو جلب توجه کرده اند؟” همه در سن من یا سنی نزدیک به من هستند.یکی از آنها جیدون سانچو از دورتموند است که او را کاملا تحسین می کنم. هالند، رودریگو گوئس، فاتی و … بازیکنان زیادی هستند که شرایط خوبی دارند و در رئال مادرید خیلی درخشان خواهند بود.”

محبت هواداران فلامنگو را حس می کنی؟” بله، قطعا همین است. همیشه در فلامنگو او را دنبال می کنم و می دانم که انها هم من را همراهی می کنند و به من روحیه می دهند. این مسئله من را خوشحال می کند. می دانم که فلامنگو برای لیگ برزیل می جنگد و من هم از آنها حمایت می کنم.”

تا پایان فصل از چه لحاظ باید بهتر شوی؟” باید بهتر شوم و به حرفهای هم تیمی هایم گوش می دهم و از صحبت با آنها لذت می برم. هم تیمی هایم و سایر بازیکنان تیم که تحسینشان می کنم را دنبال می کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ