نیمکت اتلتیکو مقابل رئال مادرید ۲۶۴ میلیون یورو می ارزد

0

با بازگشت مصدومان و محرومان دست سیمئونه برای بازی با رئال مادرید خیلی پر است و به نظر می رسد که به جز خیمنز همه نفرات در اختیار مربی آرژانتینی خواهند بود.

اتلتیکو نیمکتی طلایی را برای بازی با رئال خواهد داشت. در حقیقت ارزش ترکیب اتلتیکو برای بازی یکشنبه ۲۶۴ میلیون یورو خواهد بود چرا که چهره هایی نظیر گربیچ، ورسالیکو، لودی، توریرا، هررا، کوندوگبیا، لمار، ویتولو، ژائو و دمبله کار را از روی نیمکت آغاز می کنند. ارزشمندترین نیمکت نشین اتلتیکو، ژائو فلیکس است که صد میلیون یورو می ارزد و به احتمال زیاد در مقابل رئال مادرید به عنوان نیمکت نشین وارد زمین می شود. لودی ۴۰ میلیونی که در این فصل خیلی کم بازی کرده دیگر نیمکت نشین گرانقیمت است.  دمبله که در زمستان به اتلتیکو ملحق شد ۳۰ میلیون یورو می ارزد و هنوز در تیم جا نیافتاده است. توریرا که خرید چندان موفقی از آرسنال نبوده ۲۸ میلیون یورو می ارزد و کوندوگبیا ۱۵ میلیونی نیز به یک نیمکت نشین همیشگی پشت سر کوکه تبدیل شده است. لمار که کار را مقابل رئال از روی نیمکت آغاز  می کند هم ۲۰ میلیو نیورو می ارزد. ارزش هررا، ورسالیکو و ویتولو هشت میلیون یوروست. گربیچ دروازه بان ذخیره اتلتیکو نیز هشت میلیون یورو ارزش دارد.

البته بر خلاف تمرین چهارشنبه که ژآئو نیمکت نشین بود، در تمرین روز پنجشنبه بازیکن پرتغالی در ترکیب آزمایشی در ترکیب قرار گرفت و ترکیب آزمایشی اتلتیکو بدین شرح بود اوبلاک، تریپیر، ساویچ، فلیپه، هرموسو، کورئا، یورنته، کوکه، کاراسکو ، لوئیز سوارز و ژائو فلیکس. باید دید که در نهایت مهاجم پرتغالی یکشنبه فیکس می شود یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ