مهمترین نگرانی زیدان و سیمئونه برای دربی: در انتظار شماره ۹ ها

0

دو چهره ویژه برای بازی یکشنبه میان رئال مادرید و اتلتیکو، کریم بنزما و لوئیز سوارز خواهند بود. هر دو قطعا اگر آماده باشند می توانند ستارگان و امیدهای اصلی تیمشان باشند.

بنزما دچار مشکلات عضلانی است در بازیهای اخیر رئال حضور نداشته است و حالا باید دید که می تواند خودش را به دربی حساس برساند یا نه. این بازیکن در روزهای اخیر به صورت اختصاصی تمرین کرده و امروز مشخص می شود که آیا شانسی برای حضور در مقابل اتلتیکو دارد یا نه.

اگر بنزما به بازی نرسد، رئال مادرید مهمترین عنصر هجومی تیمش که در این فصل در ۲۸ بازی ۱۷ گل زده را در  اختیار نخواهد داشت. کریم در این فصل ۲۳۸۶ دقیقه بازیکرده و میانگین هر ۱۴۰ دقیقه یک گل را دارد. او همچنین پنج پاس گل داده است. البته کریم در حال حاضر با ۱۲ گل در لالیگا، هفت گل تا مسی  که صدرنشین جدول گلزنان است، فاصله دارد. از سویی مسئله سوارز بدنی نیست. این بازیکن در پنج بازی اخیر اما گل نزده است آن هم در حالی که در چهار بازی قبلش هفت گل زده بود. سوارز از سال ۲۰۱۸ تا کنون نشده که در شش بازی پیاپی گل نزند. سوارز در این فصل شانزده گل و دو پاس گل در ۲۰۲۰ دقیقه داشته است. بازیکن اروگوئه ای تا کنون در ۱۵ تقابل با بارسا در الک لاسیکوها یازده گل زده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ