گزینه جدید برای زیدان از میان مهاجمان آکادمی: لاتاسا

0

رئال مادرید در شروع فصل روی سه مهاجم نوک حساب می کرد اما قرض دادن یوویچ به آینتراخت این لیست را به دو کاهش اد. بنزما دو هفته است که مصدوم است و حضورش مقابل اتلتیکو هنوز قطعی نیست در حالی که ماریانو دو هفته به علت مصدومیت ا میادین دور خواهد بود.

زیدان می تواند روی رودریگو گوئس به عنوان مهاجم کاذب حساب کند. در بازیهای اخیر هوگو دورو مهاجمی که قرضی از ختافه به رئال امده در تیم بزرگسالان فرصت بازی پیدا کرده و در مقابل وایادولید، آتالانتا و سوسیه داد بازی کرده است. آریباس دیگر بازیکن آکادمی است که فصل خوبی داشته است. اما زیدان می تواند روی یک عنصر هجومی درخشان دیگر در آکادمی حساب کند خوانمی لاتاسا.

لاتاسا مهاجمی متفاوت است، قوای بدنی بالایی دارد، ۱۹۱ سانتی متر قد دارد و به همین خاطر خوب سر می زند و از سویی کار با توپ خیلی خوبی دارد. او از زمان بازگشتش از مصدومیت چهار بازی داشته که در سه تای اخیر برای کاستیا گل زده است. او در پیش فصل در اردوی تیم بزرگسالان نقش فعالی داشت اما به علت مصدومیت دو ماه از مزیادین دور بود و روندش متوقف شد. لاتاسا در تابستان ۲۰۱۶ از آداروه به رئال مادرید ملحق شد. رائول گونزالس سمرربی اش در کاستیا و مانوئل فرناندز مدیر آکادمی نیز نگاه ویژه ای به وی دارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ