توضیح سردبیر مارکا در مورد نحوه جور کردن پول هالند/ مربی سابقش:«در رئال مادرید موفق خواهد شد»

0

رئال مادرید برای حل کردن بحران گلزنی خود چاره ای به جز خرید در خط حمله ندارد. کارلوس کارپیو سردبیر مارکا نیز در گزارشی به روند جذب امباپه و هالند اشاره کرده است.

در حقیقت به گفته کارپیو، رئال مادرید در حال حاضر ۱۲۵ میلیون یورو در خزانه اش دارد و می تواند با فروش برخی بازیکنان نظیر واران یا برخی از عناصر هجومی بتواند پول خرید هالند را تامین کند. جذب امباپه به گفته وی عملا غیرممکن است چرا که پی اس جی پول زیادی می خواهد و رئال در تلاش است تا این بازیکن را راضی کند که تا پایان قراردادش یعنی تا ۲۰۲۲ در پاریس بماند و بعد از آن رایگان به رئال بیاید. این در حالیست که قیمت هالند حدود ۱۵۰ میلیون یورو با احتساب کمیسیون وکلای این بازیکن تخمین زده می شود. رئال مادرید به شکل اورژانسی به خرید در خط حمله نیاز دارد و تجربه فاجعه در خرید هازارد این ضرورت را بیشتر می کند.

از سویی آلف اینگوه برنستن رمبی سابق هالند در تیم بیرن اف کی نروژ در مورد آینده این ستاره گفته است” ارلینگ بی نظیر است. می دانستیم که می تواند به بازیکن فوق العاده ای تبدیل شود اما تصور رسیدنش به این سطح در سن ۲۰ سالگی را نداشتیم.  فکر می کنم که در حال حاضر دورتموند گزینه ایده آلی برای ارلینگ است. فقط ۲۰ سال سن دارد و می تواند در دورتموند پیشرفت کند هر چند که در سطح موفقیت در بزرگترین باشگاه های دنیا هم هست. او می تواند در هر تیمی شامل رئال مادرید موفق شود. در سالهای آینده گلهای بیشتری خواهد زد. فقط مصدومیت می تواند متوقفش کند. به نظرم تیم بعدی او تیم بسیار خوشبختی خواهد بود.”

هالند در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت ۱۱۰ میلیون یورو قیمت دارد و البته از نظر تبلیغاتی هم در سالهای اخیر به یک ستاره تبدیل شده است. در حقیقت درخشش هالند باعث شده که شرکت ” مداکس” که تولیدکننده مکمل های غذایی در نروژ و یکی از زیرشاخه های شرکت “ایوونیک” اسپانسر اصلی پیراهن دورتموند است هم رشد کند. در واقع شرکت “مداکس” قرص های انرژی زا و مکمل های غذایی خود را با درخشش هالند با سرعت بیشتری به فروش می رساند و این مسئله نشان می دهد که ارلینگ از نظر تبلیغاتی هم خیلی مهم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ