تلاش بی پایان و ناکام وینیسیوس برای جلب نظر زیدان

0

وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی همه تلاش خود را انجام می دهد که نظر زیدان را جلب کند هر چند که بی اعتمادی مربی فرانسوی تا حد زیادی نفسش را بریده است.

در بازی مقابل اتلتیکو ورود وینیسیوس و والورده به زمین باعث شد تا بازی برای رئال زنده شود. بازیکن برزیلی شاید در ضربات آخر کم دقت باشد اما فرقش با بسیاری از بازیکنان دیگر این است که عقب نمی کشد و وقتی درون زمین است با همه وجودش تلاش می کند تا تغییر ایجاد کند. هر چند که بنزما با پاس کاسمیرو گل زد و کورتوا با توپگیری هایش درخشید اما نباید نقش وینی را فراموش کرد. بازیکن برزیلی به خط حمله تیم انرژی می دهد، ویژگی که خیلی دیگر از مهاجمان تیم ندارند.

بعد از حدود دو سال همکاری وینیسیوس و زیدان می توان گفت که مربی فرانسوی اعتقاد چندانی به بازیکن برزیلی ندارد. با این وجود وینی با انرژی خود بازی رئال و اتلتیکو را تغییر داد. در نیمه اول ، ۴۴ درصد حملات رئال مادرید از جناح راست بود و ۳۴ درصد از جناح چپ. در نیمه دوم اما برعکس شد و ۴۰ درصد از حملات از چپ بود و ۳۵ درصد از راست. در حقیقت وینی به محض ورودش به زمین پاسی را به بنزما داد که کریم از دست داد.

وینیسیوس به خوبی می داند که هر کاری هم بکند نمی تواند زیدان را راضی کند چرا که مربی فرانسوی در این دو سال کاملا نشان داده که به او اعتقاد ندارد. وینی در این فصل چهار گل زده و چهار پاس گل به کریم داده است اما به نظر می رسد که با زیدان شانس این که در رئال موفق شود، خیلی کم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ