رئال مادرید تیمی مسن… که نیمه دوم ها را فتح می کند!

0

رئال مادرید تیمی است که بدنه اصلی اش بیش از سی سال سن دارند. راموس به زودی ۳۵ ساله می شود، کروس ۳۱ ساله است، مودریچ به سمت ۳۶ سالگی حرکت می کند و بنزما ۳۳ ساله است. در مورد سبک بازی و مشکلات رئال تردیدهایی وجود دارد چرا که خیلی ها معتقدند که رئال مادرید تیمی است که سالهاست با همان بدنه قبلی بازی می کند و بدنه اش تغییر نکرده است.

رئال مادرید را تیمی با بازیکنان باتجربه و خسته تشکیل می دهد اما با این وجود تیم زیدان در بازیها عقب نمی کشد و تا آخرین لحظه می جنگد. رئال مادرید در نیمه اول بازیهایش ۴۴ امتیاز گرفته و اگر فقط نیمه دوم را حساب کنیم به ۵۴ امتیاز می رسیم. در حقیقت رئال بهترین تیم لالیگا در نیمه دوم هستند. رئال مادرید از ۴۴ گلی که در این فصل زده ۲۵ تایش در نیمه دوم بودند و ۱۵ تا از دقیقه ۸۰ به بعد. رئال در نیمه اول ۱۰ گل خورده و در نیمه دوم یازده تا.

رئال در اروپا نیز از هفت بازی خود فقط در سه تا در نیمه اول بازیهایش از حریف پیش افتاده است.  از بازی با سلتا به بعد کاسمیرو در ۱۱۱۰ دقیقه یعنی همه دقایق ممکن حضور داشته است. در این مدت مندی با ۹۷۸ ، واران با ۹۴۵ ، کروس با ۹۲۲ و مودریچ با ۹۱۴ دقیقه رکورد خوبی داشته اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ