دنیلو:«به کاسمیرو افتخار می کنم؛ زیدان می تواند تا هر زمان که می خواهد، بماند»

0

دنیلو بازیکن برزیلی یوونتوس در مورد دوران حضورش در رئال گفت ”رئال مادرید مفهوم بسیار ویژه ای در زندگی من دارد. وقتی به رئال ملحق شدم می توانستم به هر تیم دیگری بروم. شرایط خیلی خوبی داشتم و تقریبا همه تیم های بزرگ به دنبال دفاع راست بودند. باید انتخاب می کردم اما وقتی در مورد رئال با من صحبت کردند، تردیدی نداشتم. در آن جا یاد گرفتم که با بیشترین فشار ممکن بر اساس نتایج و عملکرد بازی کنم. هنوز هر از گاهی با موراتا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ که دو جام بردیم، صحبت می کنیم. در آن زمان تقریبا در هر بازی کل ترکیب عوض می شد. بازیکنانی نظیر خامس، کواچیچ و … را داریم که در هر تیم دیگری می توانستند فیکس باشند. بازیهای زیادی را این گونه بردیم. کسب دو جام برای رئال هم قطعا دستاورد بزرگی بود.”

وی در مورد شرایط کنونی رئال می گوید ” خیلی ها می گویند که رئال دیگر تمام شده اما بعد از آن دوباره می برند و به فینال ها می رسند. بازیکنان بزرگ و خوبی دارند و به حضور در بازیهای بزرگ عادت دارند. تا پایان فصل برای لالیگا می جنگند. ”

دنیلو در مورد مارسلو و کاسمیرو گفت ” غیرممکن است که در مورد رئال صحبت کنیم و در مورد مارسلو صحبت نکنیم. یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه است. سالهاست که در آن جاست و چیزهای زیادی کسب کرده است.همه بازییکنان ممکن است که در مقطعی افت کنند و این طبیعی است. کاسمیرو نیز باعث می شود که با دیدنش احساس غرور داشته باشم. دوست همیشگی من است. در مورد فوتبال، سیستم ها و … زیاد صحبت می کنیم. امیدواریم که سالهای زیادی بماند و به یک اسطوره تبدیل شود.”

وی در مورد زیدان هم صحبت کرد” می تواند که تا هر زمانی که بخواهد در رئال بماند. نتایج خوبی کسب کرده است. هیچ کس نمی خواهد که او برود. فوق العاده کار کرده و بازیکنان به او احترام می گذارند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ