زیدان:«نمی دانم هازارد در دوره مربیگری من در رئال موفق می شود یانه»

0

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و آتالانتا شرکت کرد.

آتالانتا ” برای بردن به این جا می آیند و از این بابت تردیدی ندارم.”

دفاع سه نفره ” می توانیم این گونه بازی کنیم و در برخی بازیها این کار راکردیم. می توانیم به سبک متفاوتی بازی کنیم. ببینم فردا چه می شود اما اولین باری نبود که با سه مدافع میانی بازی می کردیم.”

هازارد” فعلا آماده حضور در کنار ما نیست. امیدواریم به زودی او را ببینیم. بعضی چیزها را نمی توان توضیح داد. امیدوارم مشکلش جدی نباشد.”

صبر هواداران در مورد هازارد” از هواداران می خواهم که منتظر هازارد باشند. می دانیم که چه بازیکنی است. هوااران می خواهند بازی هازارد، شرایطش، حضورش در باشگاه و کنار هم تیمی ها را ببینند. باید صبور و منتظر باشیم.”

مشکل ذهنی هازارد” قطعا مشکلی وجود دارد. هرگز در دوران فوتبالش مصدوم نشده بود و این مشکلی جدید برای اوست. نمی توان توضیح بیشتری داد. همه می خواهند کمک کنند. امیدواریم که به زودی کنار ما باشد.”

فشار روی هازارد” چه می توانم بگویم. چهارمین سوال پیاپی است. نمی دانم آیا در دوران من موفق می شود یا نه اما قراردادی طولانی مدت دارد. دیر یا زود، هازارد را خواهیم دید. باید صبور باشیم.”

مصدومیت ها ” فکر نمی کنم که این یک مشکل باشد. افارد توانمندی را در این جا داریم و به بازیکنان نزدیک هستیم. ما کار خود را می کنیم. در فوتبال این اتفاقات رخ می دهند. در مورد پیش فصل و بازهیا  صحبت کردیم. این جا افراد خوبی با بازیکنان کار می کنند. حالا مصدومان کمتر هستند.”

والورده” ریکاوری کرده و می تواند به تیم کمک کند. فردا با ما خواهد بود و ببینیم چه کار می کند.”

اعتراض نکردن به داوری ها ” من کار خودم را می کنم. فرد دیگری نخواهم بود. اهل فریاد زدن و کارهایی که متعلق به من نیست، نیستم و از حضور در این جا خوشحالم.”

شرایط آسنسیو” بازیکنی است که تمرین می کند و روی کارش تمرکز دارد.”

نبود کاسمیرو” نمی تواند بازیک کند و بازیکنان دیگری حضور خواهند داشت. هرگز نگران این مسائل نیستم. بازیکنانی داریم که بازی خوبی داشته باشند.”

بازی مقابل آتالانتا یک فینال است؟” فقط به همین فکر می کنیم. این یک فینال است. سعی می کنیم بازی خوبی داشته باشیم. حریف توانایی های زیادی دارد.”

رودریگو گوئس” با لیگ ما هماهنگ شده و بازیکنی متعلق به حال و آینده است. از او راضی هستیم و می دانیم که با توپ چه کار می تواند بکند. باید اجازه بدهیم کار خودش را بکند اما خیلی خیلی خوشحال هستیم.”

برد یک بر صفر در بازی رفت” نباید به نتیجه بازی رفت فکر کنیم و در بازی برگشت باید از صفر شروع کنیم. باید سعی کنیم که صعود کنیم. نباید به اتفاقات بازی رفت بیاندیشیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ