لوکاس وازکز به جدایی نزدیک تر شد؛ دی فروتوس گزینه جانشینی

0

وکیل لوکاس وازکز و خوزه آنخل سانچ مدیر اجرایی رئال مادرید چند روز پیش با هم ملاقات داشتند اما نتوانستند برای تمدید قرارداد به توافق برسند. در حقیقت لوکاس فقط سه ماه دیگر قرارداد دارد و به همین خاطر در حال بررسی پیشنهادهایش است و البته باشگاه هم به دنبال جانشین برای اوست.

لوکاس اولین پیشنهاد رئال برای تمدید سه ساله با کاهش دستمزد ده درصدی را در ماه ژانویه رد کرد و بعد از آن مذاکرات چند ماه متوقف شد. لوکاس در این فصل پررنگ تر از همیشه بوده و از بازیکنان کلیدی تیم زیدان به خصوص در پست دفاع راست بوده است. لوکاس فقط در هفت تا از ۳۷ بازی فصل حضور نداشته که چهار تایش به علت مصدومیت بوده است. در حقیقت لوکاس فقط در سه بازی با دلایل فنی حضور نداشته و نقش مهمی داشته است. لوکاس در تابستان گذشته پیشنهاد حضور در لیگ قطر را رد کرد چرا که می خواست در بالاترین سطح به فوتبال ادامه بدهد.  به هر صورت به نظر می رسد که در حال حاضر آینده ای میان لوکاس و رئال وجود ندارد و هر دو طرف باید به گزینه هایشان برای فصل بعد فکر کنند. فصل خوب لوکاس قطعا پیشنهادهای خوبی را به دستش خواهد رساند.

مارکا در گزارش خود عنوان کرده است که خورخه دی فروتوس در حال حاضر اصلی ترین گزینه مدیران رئال برای جانشینی زیدان است. محصول آکادمی رئال فصل درخشانی در لوانته داشته است. این بازیکن در تابستان گذشته با ۲.۵ میلیون یورو راهی لوانته شد اما رئال نیمی از حق انتقالش را حفظ کرد. دی فروتوس در پست وینگر در تیم لوانته نمایش خوبی داشته و حتی به حضور در لیست تیم ملی اسپانیا نیز امیدوار است. این بازیکن ۲۴ ساله فوتبالش را در رایو ماخاداهوندا آغاز کرد و بعد از آن به کاستیا ملحق شد. او در فصل گذشته به صورت قرضی به وایادولید و رایو رفت. او امسال در ۲۶ تا از ۲۷ بازی لالیگایی برای لوانته حضور داشته و فقط به علت مصدومیت مقابل رئال بازی نکرد. دی فروتوس با سه گل و هشت پاس گل آمار خوبی داشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ