خاطرات خوش زیدان، کروس و لوکاس وازکز از سلتاویگو

0

رئال مادرید شنبه باید در بالایدوس بازی کند و به هر سه امتیاز نیاز دارد تا به تعقیب اتلتیکوی صدرنشین ادامه بدهد چرا که رئال فعلا شش امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد.

رئال مادرید اما خاطرات بدی در زمین سلتا ندارد. رئال از شش بازی اخیرش در زمین سلتا پنج تا را برده، یکی را با نتیجه ۲-۲ و با تساوی به پایان رسانده است. رئال در این بازی نه تنها پیروز شده بلکه گلهای زیادی هم زده است. در حقیقت رئال در چهار تا از این بازیها چهار گل زده و در یکی دیگر هم با نتیجه سه بر یک برنده شده است.  رئال در این فصل در هشت بازی حداقل سه گل به حریفانش زده که چهار تا از این بازیها در خارج از خانه بوده اند.

زیدان هرگز در مقابل سلتا به عنوان مربی نباخته و حاصل کارش هفت برد و دو تساوی بوده است. رئال هم ۹ بازی اخیرش در خارج از خانه در لالیگا را نباخته و اگر در مقابل ویگو نبازد به بهترین رکورد نباختن پیاپی در خارج از خانه در پنج سال اخیر می رسد.

تونی کروس هافبک آلمانی خاطره خوشی از بازی در مقابل سلتا در لالیگا با شش گل زده دارد.  بازیکن آلمانی در بالایدوس مجموعا با سه گل و یک پاس گل روی چهار گل تاثیر مستقیم داشته است. لوکاس وازکز دیگر بازیکن رئال است که خاطره خوبی از بازی در زمین سلتا با دو گل و یک پاس گل دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ