فدریکو والورده، برگ برنده زیدان در پایان فصل

0

رئال مادرید نیوز : فدریکو والورده را باید یکی از مهمترین اتفاقات دوره دوم زیدان دانست. بازیکن فرانسوی در مرکز خط هافبک بازی می کند و از سویی می تواند در صورت نیاز از سمت راست نفوذ کند درست مثل کاری که مقابل سلتاویگو انجام داد.

در حقیقت فدریکو که با آمادگی کامل از مصدومیت برگشته می تواند برگ برنده زیدان در پایان فصل باشد.در حقیقت زیدان کاملا به بازیکن اروگوه ای تیمش ادامه دارد. زیزو پس از مدتی تست کردن سیستم ۲-۵-۳ در مقابل سلتا از چهار هافبک استفاده کرد و بدین ترتیب به فدریکو فرصت رسید و این هافبک درخشید. والورده از شروع فصل گذشته در ترکیب زیدان جا افتاده و خوش درخشیده است.

زیدان در این فصل به کاسمیرو در ۸۲ درصد دقایق فرصت داده، به مودریچ ۷۹ درصد و به کروس ۷۸ درصد. طبیعتا زیدان به هر سه نفر آنها اعتماد دارد و برای والورده آسان نیست که جای یکی از آنها را بگیرد اما فدریکو خودش را به عنوان هافبک چهارم ثابت کرده است. ماموریتی که ایسکو و اودگارد هم برایش تلاش کردند اما موفق نبودند.

درخشش والورده باعث شده تا زیدان به او به چشم گزینه ای جدی برای ترکیب اصلی نگاه کند. آسنسیو در دو بازی اخیر درخشیده اما زیدان برای بازیهای مهم نظیر لیورپول و بارسا ترجیح می دهد که به ترکیب تیمش استحکام ببخشد و به همین خاطر شانس این که فده در ترکیب قرار بگیرد و رئال با چهار هافبک بازی کند خیلی بیشتر از این است که رئال با سه مهاجم بازی کند و مارکو به ترکیب اضافه شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ