ستایش آرسنالی ها از عملکرد اودگارد: بهتر از اوزیل در پنج سال اخیر

0

رئال مادرید نیوز : ادامه درخشش مارتین اودگارد نروژی در ترکیب آرسنال باعث شده تا تمجیدها از بازییکن قرضی رئال مادرید شدت بگیرند.

اودگارد در بازی آرسنال و وستهام روی هر سه گل تیمش تاثیر داشت تا ارسنال شکست سه بر صفر را با تساوی عوض کند. آرتتا در پایان بازی گفت :” اودگارد همان چیزی را ثابت می کند که از هفته اول در موردش فکر می کردم. نحوه حرکاتش در زمین فوق العاده است، همیشه توپ را می خواهد و با فشار کنار می آید. او بسیار تعیین کننده است. به نظرم همه ما کمی از او شگفت زده شدیم چرا که بیرون زمین خجالتی و درونگرا است اما درون زمین شخصیتش را نشان می دهد و آماده فوتبال بازی کردن است. نحوه بازخیواین او بسیار هوشمندانه است. روی بازی تاثیر می گذارد و زمانی که همه ترسیده اند با ثبات و تمرکز بازی می کند  و موقعیت ایجاد می کند.”

هواداران آرسنال از درخشش اودگارد هیجان زده هستند و از مدیران تیمشان خواسته اند که قرارداد بازیکن نروژی را به حالت قطعی در بیاورند. پیرس مورگان گزارشگر سرشناس تلویزییون بریتانیا در موردش گفته است:” حرکات اودگارد بهتر از چیزهایی است که از اوزیل در پنج سال اخیر دیده ایم. استعداد بی نظیری دارد، اخلاق کاری او فوق العاده است و ذهنش عالی است. آرسنال باید قراردادش را به حالت قطعی در بیاورد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ