بازیکن ژاپنی آکادمی رئال مادرید در میان ۵۰ پدیده آینده اروپا

0

رئال مادرید نیوز : تاکوهیرو ناکای پدیده ۱۷ ساله تیم جوانان رئال مادرید ملقب به “پیپی” در لیست ۵۰ جوان آینده دار فوتبال جهان به انتخاب سایت گل قرار گرفت. این جایزه تحت عنوان NXGN 2021 به ناکای رسید. پیپی در حال حاضر در تیم جوانان بی رال مادرید توپ می زند که در کنار چهره های دیگری نظیر فاتی، پدری و موریبا (از بارسلونا) یا یونس موسی از والنسیا در لیست قرار گرفته سات. رینیر ژسوس پدیده برزیلی رئال مادرید هم در این لیست حضور دارد. این لیست از میان بازیکنانی است که متولد سال ۲۰۰۱ به بعد هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پیپی در سال ۲۰۱۴ از تیم آزول سیگا به آکادمی رئال مادرید ملحق شد. او در یکی از مدارس رئال در ژاپن نام خود را سر زبان ها انداخت و حتی تجربه حضور در تمرینات تیم بزرگسالان رئال مادرید در این فصل را هم داشته است. او نیز یکی از بازیکنان مورد انتقاد در پرونده فیفا در مورد خرید بازیکنان نوجوان بود اما شهارت مادرش باعث شد تا با محرومیت مواجه نشود. مادرش و خواهرش او را در مادرید همراهی کردند.

پیپی در ماه اکتبر نیز در لیست ۶۰ بازیکن آینده دار قرار گرفته بود. او به هموطنش کوبو و همچنین مودریچ علاقه دارد و وکالتش را به عهده جاناتان بارنت وکیل گرت بیل سپرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ