ناآرامی ها و جنجال های هالند به تیم ملی نروژ کشیده شد

0

رئال مادرید نیوز : ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند این روزها عملا بی تاب شده است.

در حقیقت فصل ضعیف او در دورتموند باعث شده تا تمرکزش را از دست بدهد و حالا خشم او به تیم ملی نروژ کشیده شده است. در حقیقت هالند از این که در مقابل جبل الطارق تعویض شده به شدت دلخور بوده و خشمش را به مربی تیم ملی نروژ هم نشان داده است چرا که به عنوان ستاره تیم در شبی که تیم ملی کشورش به گل نیاز داشت، انتظار تعویض شدن را نداشته است.

این در حالیست که همین چند روز پیش بود که هالند پس از پایان بازی دورتموند و توقف تیمش که به معنی دور شدن از چمپیونزلیگ بود، با خشم از زمین خارج شد و پیراهنش را به بازیکن حریف کوبید و در رختکن هم فریاد زد که از شرایطش در دورتموند متنفر است! البته هالند چند روز بعد عذرخواهی کرد اما به هر صورت به نظر می رسد که شرایط برای وی اصلا خوب پیش نمی رود.

این بازیکن حس می کند که در جای مناسبی قرار ندارد و هر چقدر هم گل بزند و بدرخشد از کسب جوایز انفرادی دور است. به طور مثال او با وجود این که در بوندسلیگا ۲۱ گل زده اما نه می تواند آقای گل شود و نه شانسی برای کفش طلا دارد چرا که لواندوفسکی فصل شگفت انگیزی با ۳۶ گل داشته است.

به هر صورت چیزی که مشخص است این است که هالند با شرایط روانی نامناسب کنونی خیلی بعید است که بخواهد یک فصل دیگر در دورتموند بماند و به همین خاطر رئال باید از این فرصت استفاده کند و او را به خدمت بگیرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ