مبادله هوایی میان رئال مادرید و بایرن مونیخ: لوکاس وازکز و داوید آلابا

0

رئال مادرید نیوز : لوکاس وازکز و داوید آلابا دو بازیکن گالیشیایی و اتریشی وجه اشتراک های زیادی با هم در تابستان آینده دارند.

هر دو بازیکن به نوعی آچارفرانسه هستند چرا که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارند. هر دو بسیار آماده هستند و حتی در فصل جاری هم بازیکنان مهمی در ترکیب خود بوده اند اما هر دو بازیکن با پیشنهادهای تمدید مخالفت کرده اند و نپذیرفته اند. داوید انتظار دستمزد بیشتر را داشت اما بایرن قبول نکرد و بدین ترتیب او پس از سالها از باواریایی ها جدا می شود و مسیری جدیدی را برای خود انتخاب می کند. از سویی لوکاس که به خصوص در پست دفاع راست خوش درخشیده، با پیشنهادی برای کاهش ده درصدی دستمزدش و تمدید سه ساله مواجه شده بود و این پیشنهاد رئال را رد کرد چرا که انتظار افزایش دستمزد ۱۵ درصدی را داشت.

هر دو بازیکن در تابستان با اتمام قراردادهایشان مسیر متفاوتی را در پیش می گیرند. هر دو با اتمام قرارداد از تیم هایشان می روند اما مقصدهایشان جالب است: آلابا مذاکراتی جدی با رئال داشته و راهی برنابئو می شود در حالی که لوکاس راهی آلیانس آرنا می شود تا در مونیخ بازی کند. به هر صورت تقدیر طوری رقم خورده که فصل بعد این دو پیراهن هایشان را با هم عوض کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ