سیرک خطرناک و دنباله دار وکیل هالند: رقابت لاپورتا و گواردیولا با رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : مینو رایولا وکیل سرشناس ایتالیایی همیشه وکیل متفاوتی نسبت به سایر ایجنت ها بود. در حقیقت این وکیل همواره به دریافت کمیسیون های نجومی مشهور بود و مبالغ کمیسیونی بسیار بیشتر از مبالغ عادی دریافت می کرد و حالا به نظر می رسد که بحران کرونا باعث شده برای رسیدن به هدفش به تاکتیکی عجیب روی بیاورد و یک سیرک بزرگ و جهانی راه بیاندازد.

نقشه مینو رایولا با مصاحبه ای که دو روز پیش با نشریه اتلتیک داشت، آغاز شد. وکیل هالند در این مصاحبه گفت که در گذشته مرتکب اشتباه شده که در مورد جدایی هالند با احتیاط صحبت کرده است و از این به بعد جسورانه تر اقدام می کند و هالند می تواند در هر تیمی بازی کند. این صحبت ها به معنی علامت دادن رایولا به کل مشتریان وی بود. هالند و امباپه ستارگان آینده فوتبال جهان هستند. هالند در این فصل در دورتموند در ۳۱ بازی ۳۳ گل زده است. او مجموعا در دوران فوتبالش ۱۴ بازی هم در چمپیونزلیگ داشته که ۲۰ گل زده است.

بحران مالی باشگاه های بزرگ جهان به خاطر کرونا باعث شده تا رقابت برای خرید هالند خیلی کمتر از حالت عادی باشد. به طور مثال بودجه رئال مادرید ۳۰۰ میلیون یورو کم شده است. یکی از متمول ترین باشگاه هایی که می تواند برای خرید هالند تلاش کند، منچسترسیتی است. تیم انگلیسی به دنبال جانشین برای آگوئرو است و گفته می شود که حاضرند برای خرید هالند سالی ۳۶ میلیون یورو دستمزد بدهند که بدین ترتیب بازیکن نروژی به پردرآمدترین بازیکن لیگ انگلیس تبدیل می شود. اما این تنها اقدام هالند و نزدیکانش نبود. در روز پنجشنبه مینو رایولا و پدر بازییکن نروژی راهی بارسلونا شدند و با لاپورتا مذاکره کردند. اما این پایان مسیرشان نبود و ساعاتی بعد به مادرید سفرک ردند و با مدیران رئلا هم گفتگو کردند.

لاپورتا در جلسه امروز به هالند اعلام کرده است که این باشگاه دچار مشکلات مالی است و هر چند که دوست دارند هالند را داشته باشند اما ترجیح می دهند که خرید وی به تابستان ۲۰۲۲ موکول شود یعنی زمانی که رقم فسخ قرارداد این بازییکن به ۷۵ میلیون یورو می رسد. در حالی که هر باشگاهی که بخواهد هالند را در تابستان بعدی بخرد، باید ۱۵۰ میلیون یورو بپردازد. به این ۱۵۰ میلیون یورو باید ۴۰ میلیون یورو کمیسیون درخواستی رایولا و پدر بازییکن را هم اضافه کد. بارسا برای جلب رضایت هالند به این بازیکن اعلام کرده است که به دومین بازیکن پردرآمد تیم بعد از مسی تبدیل می شود تا در صورت جدایی بازیکن آرژانتینی در آینده به رهبر تیم تبدیل شود. از سویی بارسایی ها امیدوارند که انتقال امباپه به رئال مادرید بتواند هالند را از حضور در رئال منصرف کند.

در حال حاضر به نظر می رسد که رئال و بارسا جدی ترین مشتریان هالند باشند به خصوص که رابطه رایولا با گواردیولا زیاد خوب نیست. نکته مهم دیگر این است که بایرن مونیخ فعلا از خرید هالند عقب نشینی کرده است. رومنیگه گفته است که فعلا بایرن روی لواندوفسکی حساب می کند و به همین خاطر برنامه ای برای خرید هالند ندارند. مهاجم لهستانی تا ۲۰۲۳ با بایرن قرارداد دارد و عملکرد درخشانی داشته است.

رایولا رابطه خوبی با لاپورتا مدیر بارسا دارد اما کاتالان ها مشکلات مالی شدیدی دارند. حالا گفته می شود که نمایندگان هالند در ادامه سیرک خود پس از جلسه با مدیران رئال و بارسا قرار است که با نمایندگان چهار غول فوتبال انگلیس یعنی سیتی، لیورپول، چلسی و یونایتد هم ملاقات کنند و نظر آنها را بدانند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ