ناچو-واران؛ فرصتی برای فشار آوردن برای تمدید در غیاب کاپیتان

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید فصل وحشتناکی را در زمینه مصدومیت ها داشته است و کمرنگ تر از همیشه بوده است.

راموس دچار مصدومیت شده است و در بازیهای حساس و مهم پیش رو مقابل لیورپول و بارسا حضور نخواهد داشت و احتمالا حتی در صورت حضور رئال در نیمه نهایی هم به این مرحله نرسد.

ناچو فرناندز و واران که در ماه های اخیر در غیاب راموس زوج خوبی را تشکیل داده اند حالا مسئولیت بزرگی را حس می کنند. عجیب این که هر دو تا تابستان ۲۰۲۲ قرارداد دارند و هنوز قراردادشان تمدید نشده است. با توجه به این که راموس در مسیر جدایی از رئال با اتمام قراردادش قرار دارد، خیلی مهم است که هم واران و هم ناچو در رئال ماندنی شوند تا ساختار دفاعی رئال مادرید دچار شوک نشود.

واران و ناچو حالا هفته های مهمی پیش روی خود دارند. ناچو با نمایش خوبش توانسته بالاتر از رقیب گرانقیمت و سرسختی نظیر میلیتائو قرار بگیرد. ادر بعد از دو فصل در رئال نتوانسته خودش را ثابت کند و حالا ناچو که همیشه با تعصبش بازیکنی ستودنی بوده است، فرصت درخشش در رئال مادرید را دارد تا مدیران باشگاه را وادار به تمدید کند.

ماندن واران نیز در صورت جدایی راموس خیلی کلیدی است. رافا یک دهه است که در باشگاه حضور داشته است و به طور کلی می توان گفت که در این ده سال نمره قبولی گرفته و منطقی نیست که باشگاه به سادگی اجازه رفتنش را بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ