هالند و انتخاب استراتژی مشابه اودگارد؛ پایانش به رئال مادرید ختم می شود؟

0

رئال مادرید نیوز : ارلینگ هالند برای انتخاب تیم اینده اش همان استراتژی را انتخاب کرده است که مارتین اودگارد در اواخر ۲۰۱۴ و اوایل ۲۰۱۵ انتخاب کرده بود. در آن زمان پدر هافبک نروژی توری را در باشگاه های بزرگ اروپا برگزار کرده است که بارسلونا دعوت ویژه ای از او داشت تا لاماسیا را ببیند، دو روز زیر نظر گواردیولا در بایرن تمرین کرد، در آژاکس تست داد، از مادرید و امکانات باشگاه لیورپول بازدید کرد و در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرد. حالا هالند راهی مشابه هموطنش را در پیش گرفته و باید دید که آیا پایان مشابهی هم در پیش خواهد بود یا نه.

مینو رایولا وکیل هالند و آلف اینگ پدر بازیکن نروژی روز پنجشنبه با هواپیمایی راهی بارسلونا شدند و پس از گفتگو با لاپورتا راهی مادرید شدند تا با نمایندگان رئال صحبت کنند هر چند که فلورنتینو پرز با آنها ملاقات نکرد. هر دو باشگاه از مشتریان هالند هستند هر چند که دورتموند گفته است که برنامه ای برای فروش این بازیکن ندارد.

البته ماجرای سفرهای توریستی نمایندگان هالند به اسپانیا خاتمه پیدا نمی کند و آنها به انگلیس سفر کرده اند تا با نمایندگان سیتی، یونایتد، چلسی و لیورپول صحبت کنند. پدر هالند سابقه سه سال بازی کردن برای منچسترسیتی را دارد. در حقیقت نمایندگان هالند با همه باشگاه هایی که شرایط مالی قابل قبولی دارند، ملاقات کرده اند.

به هر صورت رئالی ها امیدوارند که پایان داستان هالند مثل اودگارد باشد و مهاجم دورتموند هم مثل هموطنش به رئال بیاید. البته حضور اودگارد در رئال می تواند یک عامل کلیدی برای جلب نظر  ارلینگ باشد چرا که بدین ترتیب می تواند در رئال در کنار بازیکنی بازی کند که با او کاملا هماهنگ است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ