تصمیم قطعی هازارد: تا به آمادگی کامل نرسد، بازی نمی کند

0

رئال مادرید نیوز : ادن هازارد تصمیم خود را گرفته است : تا زمانی که ۱۰۰ درصد به خودش مطمئن نباشد و ریسک تشدید مصدومیتش وجود نداشته باشد، به میادین رنمی گردد. هازارد در روز ۱۵ مارس دچار مصدومیت شد و پیش بینی می شد که یک ماه از میادین دور باشد. این یازدهمین مصدومیتش از زمان پیوستن به رئال بود. ادن در قریب به د وفصل در رئال فقط ۳۶ بازی داشته که چهار گل و هفت پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

هازارد گران ترین بازیکن تارخی رئال مادرید است که رئال برای خرید وی ۱۳۰ میلیون یورو هزینه کرده است تا به جانشین رونالدو تبدیل شود اما آمار بازیکن بلژیکی جنگی به دل نمی زند و هازارد هنوز موفق نشده که شکوفا شود.

هازارد از زمان مصدوم شدنش توسط مونیر در بازی رئال مادرید و پی اس جی روی خوش را ندیده است و یک سال و نیم است که به صورت مداوم مصدوم می شود. به همین خاطر است که او این بار تصمیم گرفته است که به هیچ وجه ریسک نکند و تا زمانی که به آمادگی کامل نرسیده، برنگردد.

بعد از مصدومیت اخیر هازارد، فدراسیون بلژیک در تلاش بود که او را جراحی کند و پلاک کار گذاشته در پایش را خارج کند. این اقدام باعث می شد که هازارد ادامه فصل را از دست بدهد اما با آمادگی کامل به یورو برسد. رئال با این تصمیم مخالفت کرد و جلوی جراحی وی را گرفت.

هازارد روز جمعه با تیم تمرین کرد اما خودش و کادر فنی رئال به این نتیجه رسیده اند که تا زمانی که به آمادگی کامل نرسد، برنمی گردد به همین خاطر بعید است که او را در مقابل لیورپول یا در ال کلاسیکو ببینیم.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ