نامزد ریاست رئال مادرید:«نباید با اسطوره ها این گونه برخورد شود؛ با خرید امباپه و تمدید راموس موافقم»

0

رئال مادرید نیوز : انریکه ریکلمه جدی ترین رقیب فلورنتینو پرز برای انتخابات ریاست رئال مادرید در مصاحبه ای برنامه هایش را توضیح داد. تاجر ۳۲ ساله ای که حالا کار سختی برای شرکت در انتخابات دارد. فلورنتینو پرز تا می فهمد که برای انتخابات رقیب جدی دارد، به جای حالت مرسوم که انتخابات در تابستان برگزار می شد، انتخابات را در اواسط فصل برگزار می کند یعنی انتخابات باید تا نهم اردیبهشت برگزار شود که اتفاق عجیبی است. فلورنتینو که در سالهای اخیر تصمیمات افتضاحی گرفته (فروش رونالدو، تمدید نکردن قرارداد راموس، خریدهای افتضاح نظیر هازارد و …) نمی خواهد صندلی خود را از دست بدهد و حالا با جلو انداختن زمان انتخابات و ممانعت از تبلیغات انتخاباتی برای رقیبش در تلاش است تا مانع از پیدا کردن رقیب برای خود شود و این گونه چهار سال دیگر صندلی خود را حفظ کند و احتمالا به گندکاری ادامه بدهد. پرز در سه دوره اخیر با خیال راحت و بدون رقیب در انتخابات پیروز شده و امسال نیز می خواهد همین کار را تکرار کند. قطعا حضور انریکه ریکلمه و ورود خون تازه به رگ های رئال مادرید خبر خوبی برای هواداران است اما “پیرمرد پرحاشیه” نمی خواهد این اتفاق رخ بدهد.

مربی:” زیدان مربی مورد علاقه من نیست. کادر مدیریت ورزشی ما سبک دیگری از مربیان با استراتژی متفاوتی را ترجیح می دهد. شخصا کلوپ را خیلی دوست دارم. رائول هم خیلی خوب کار کرده است. باید بررسی کنیم.”

هالند:” مدیریت ورزشی احتمالی من روز چهارشنبه با مینو رایولا صحبت کرد. در مورد شرایط هالند سوال پرسیدیم و رایولا جواب داد. انتقالش مبلغ قابل توجهی به دورتموند می رساند. بهتر است که یک سال دیگر در دورتموند بماند و با قیمت خوبی خریده شود. رایولا از ما ۲۰میلیون یورو برای خودش و ۲۰ میلیون یورو برای پدرش نخواست.”

انتخابات”به شکلی غیرقابل پیش بینی، فلورنتینو پرز در میانه فصل اعلام کرد که انتخابات برگزار می کند. چه کسی است که متعجب نشده باشد؟ هفته ای که با لیورپول بازی داریم و در آستانه بازی با بارسا هستیم. آن هم در چنین سالی با کرونا و در میانه واکسیناسیون. انتظار رفتارهای زیادی را داشتم اما هرگز انتظار چنین کاری را از پرز نداشتم. قبل از سوار شدن به هواپیما از من پرسیدند که اگر پرز بخواهد به من ضربه بزند، چه کار می کند گفتم خیلی سریع انتخابات را برگزار می کند. وقتی در مکزیک پیاده شدم فهمیدم که این کار را کرده است. این حرکت نه تنها علیه من بلکه علیه کاندیداهای دیگر است. ۲۰ سال است که هیچ کسی رای نداده است. وقتی اسم من مطرح شد دو روز بعدش اعلام انتخابات کردند. از هیئت انتخاب پرسیدم که ایا می توانم از طریق ایمیل در انتخابات ثبت نام کنم و مدارک را به دستشان برسانم اما جوابی ندادند.”

انتخابات:” اگر انتخابات در ماه ژوئن برگزار می شد صد در صد نامزد می شدم. وقتی انتخابات را جلو انداختند با خودم گفتم که غیرممکن است که این اتفاق رخ بدهد چرا که این کار بزدلانه است. منتظرم که به من بگویند که چه مدارکی برای ثبت نام نیاز است: وثیقه چیست، چه مدتی زمان وجود دارد… نمی خواهم بیشتر از این عقب بمانم چون زمان نیست. دوست دارم نامزد شوم اما متاسفانه با توجه به کمبود زمان غیرممکن است.”

شرایط شخصی:” در ماه آگوست ۲۱ سال از عضویت رسمی من خواهد گذشت و سرمایه ای دارم که روی آن خیلی کار کردم و برایش تلاش کردم و بسیار بیشتر از ۹۰ میلیونی است که برای نامزدی مورد نیاز است. در بخش آمریکای لتین  شرکت من ۲۵۰ میلیون یورو می ارزد و سرمایه های اروپایی دیگری دارم که خیلی بیشتر است. صد در صد تبلیغات انتخاباتی و صد در صد وثیقه را خودم خواهم پرداخت. هواداران باید بدانند که از نظر مالی من مشکلی ندارم.”

فلورنتینو پرز:” کارهای مثبت زیادی کرده است. ۲۰ سال در باشگاه بوده و در ۲۰ سال کارهای زیادی می توانسته انجام بدهد. با برخی کارهایش موافق نیستم. برنامه من این است : حرفه ای کردن آکادمی، این که درک نمی کنم باشگاه هنوز از نظر جانی یک لیدر نیست، مدیریت ورزشی، یک هیئت مدیره کاملا حرفه ای، جدا سازی مدیریت اجرایی ، ورزشی و اقتصادی، تمرکز روی اهداف کل اعضا و … می خواهیم بودجه باشگاه را سه برابر کنیم و می خواهیم آن طور که ستارگانمان لیاقت دارند از آنها مراقبت کنیم.”

رونالدو:” از بازگشت او استقبال می کن چرا که کارهای زیادی برای باشگاه ، فوتبال و رئال مادرید داشته است. برای من بازیکن جوان و خوب مفهومی ندارد، بازیکن خوب و بد مفهوم دارد (نقل قول از سانتیاگو برنابئو۹.”

امباپه:” قطعا می خواهم او را بخریم. بازیکن بزرگی است. اما باید در ابتدا حساب های باشگاه را برسی کنیم.”

تمدید قرارداد راموس:” بستگی دارد. بازیکن بزرگی است و یک رئالی است. ارزشهای بالایی را ایجاد کرده و فرم فوق العاده ای دارد. چرا که نه؟ با توجه به دستاوردهایی که داشته قراردادش را تمدید می کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ