معمای زیدان در خط دفاعی مقابل لیورپول در نبود واران

0

رئال مادرید نیوز  ترکیب رئال مادرید برای بازی مقابل لیورپول تا ساعاتی دیگر اعلام می شود اما ابتلای واران به کرونا معادلات را پیچیده کرده است.

در حقیقت تا صبح امروز به نظر می رسید که رئال به سراغ سیستم ۳-۳-۴ می رود و واران و ناچو در قلب خط دفاعی قرار می گیرند، لوکاس و مندی در دو جناح خط دفاع، کاسمیرو، کروس و مودریچ در خط هافبک و آسنسیو، وینیسیوس و بنزما در خط حمله.

گزینه دیگر این بود که از بین آسنسیو و وینیسیوس یکی از ترکیب حذف شود، رئال به سراغ سیستم ۲-۵-۳ برود. بدین ترتیب ممکن بود که میلیتائو در سیستم دفاع سه نفره قرار بگیرد و مندی به پست پیستون چپ برود. البته گزینه دیگر هم این بود که مندی در خط دفاعی سه نفره باشد و مارسلو پیستون چپ باشد.

حالا در نبود واران گزینه ها کمی پیچیده تر است. استفاده از زوج میلیتائو – ناچو در خط دفاعی کمی ریسکی است و شاید زیدان تصمیم بگیرد که به سراغ دفاع سه نفره برود و با حضور مندی در پست دفاع میانی، با خط دفاع سه نفره کمی به ساختار دفاعی خود انسجام ببخشد. در این صورت ممکن است که مارسلو به پست پیستون چپ برود. البته گزینه دیگر این است که وینیسیوس یک خط عقب تر و در پست پیستون چپ بازی کند و آسنسیو زوج بنزما در خط حمله باشد.

به هر صورت به نظر می رسد که برای رئال با توجه به این که امشب در خانه بازی می کند، گل نخوردن در اولویت باشد چرا که رئال سال گذشته در مقابل سیتی در خانه دو گل خورد و شانس جبران در بازی برگشت را از دست داد و امشب باید مراقب باشد تا گل نخورد و برای بازی برگشت در آنفیلد زنده بماند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ