بهتر شدن اوضاع هجومی رئال مادرید: ۱۱ گل در چهار بازی اخیر

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید یک ماه پیش در مسیر ثبت بدترین آمار گلزنی خود در قرن ۲۱ قرار داشت. در حقیقت تا دربی مادرید میانگین رئال ۱.۶۶ گل زده در هر بازی بود اما در چهار بازی اخیر  اوضاع بهتر شده است. در حقیقت رئال در بازی برگشت با آتالانتا سه گل زد، در مقابل سلتا سه تای دیگر ، در مقابل ایبار دو گل و در مقابل لیورپول نیز سه گل. حالا اوضاع برای رئال بهتر است.

رئال مادرید با یازده گل در چهار ازی اخیرش به ال کلاسیکو می رسد. در این فصل تنها باری که رئال به آماری مشابه رسید به ۱۲ گل در پنج بازی بود که به حوالی اولین ال کلاسیکوی فصل برمی گردد. رئال در آن مقطع دو گل مقابل شاختار، سه گل مقابل بارسلونا، دو گل مقابل گلادباخ، چهار گل مقابل هوئسکا و سه گل مقابل دی استفانو به ثبت رسید.

آسنسیو که در این فصل فقط دو گل زده بود در چهار بازی اخیر گل زده و روند خوبی را داشته است. این در حالیست که بنزما نیز تا قبل از بازی با لیورپول روند هفت بازی گلزنی پیاپی را داشت که بهترین رکوردش در رئال است. رئال مادرید فقط در دو بازی مقابل هوئسکا و الاوز در این فصل توانسته چهار گل بزند و در چهار بازی هم کلا گل نزد هاست (سوسیه داد، کادیز، شاختار و اوساسونا). رئال مادری ددر سیزده بازی فقط یک گل زده است. هشت تا از ۲۵ برد فصل رئال فقط با اختلاف یک گل بوده اند.  رئال مادرید مجموعا در این فصل ۷۱ گل زده است که ۲۴ تا از گلها توسط بنزما بوده است. کاسمیرو، آسنسیو و وینیسیوس با شش گل در رده بعدی هستند. راموس و مودریچ هر کدام چهار گل زده اند، هازارد و والورده سه گل، لوکاس، واران، مندی و کروس دو تا و میلیتائو،رودریگو و ماریانو یکی. پانزده گلزن متفاوت دارند (فصل گذشته ۲۲ گلزن متفاوت داشتند) و حریفان هم چهار گل به خودی زده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ