حضور هازارد و پیکه در تمرین گروهی؛ تصمیم نهایی با زیدان و کومان

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید و بارسلونا آخرین تمریناتشان را برای بازی شنبه پیگیری کردند که هر دو تیم دو مورد خاص دارند: پیکه و هازارد در تمرین گروهی شرکت کردند اما کادر فنی و کادر پزشکی باید به نتیجه برسند که ایا آنها را در لیست قرار بدهند یا نه.

پیکه هنوز از ناحیه پای راست احساس درد می کند اما شدت درد کمتر شده است. او می خواهد مقابل رئال بازی کند و حاضر است تا حتی اگر شده به ضرب آمپول خودش را به بازی برساند. کومان باید تصمیم بگیرد که این بازیکن را با مصدومیت بازی بدهد یا با توجه به در پیش بودن فینال کوپا و بازیهای حساس دیگر به او استراحت بدهد. سرجی روبرتو البته بدون مشکل تمرین کرده و به بازی مقابل رئال می رساند و گریزمان که به علت پدر شدن در تمرین چهارشنبه شرکت نکرده بود هم کاملا آماده است. اینیاکی پنیا، موریبا، مینگزا و دلافوئنته از آکادمی هم در تمرین امروز بارسا شرکت کردند.

از سویی رئال مادرید هم آخرین تمرین خود را برای بازی مقابل بارسا داشت که هازارد بدون مشکل تمرین کرد اما مشخص نیست که آیا زیدان برای بازی فردا او را در لیست قرار بدهد یا نه اما حتی اگر هازارد در لیست قرار بگیرد هم روی نیمکت می نشیند و بر اساس نیاز تیم در نیمه دوم بازی می کند. کارواخال و راموس به علت مصدومیت و واران به علت کرونا غایبان قطعی رئال در بازی فردا هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ