رئال مادرید به دنبال پنجمین برد پیاپی مقابل لیورپول؛ مودریچ تاریخ سازی می کند؟

0

رئال مادرید نیوز : برخی آمارهای ویژه را برای بازی امشب رئال مادرید و لیورپول مرور می کنیم.

۱- سرخ ها و اسپانیایی ها : لیورپول پس از سه برد در سه تقابل آغازین خود با رئال در اروپا ، در تمام چهار بازی قبلی خود مقابل رئال باخته است. آنها مقابل هیچ تیم دیگری بیشتر از این نباخته اند (بنفیکا هم چهار بار شکستشان داده)

۲- رئال مادرید همیشه گل می زند: رئال مادرید در تمامی ۲۳ بازی اخیرش در مرحله حذفی چمپیونزلیگ گل زده است. آخرین باری که رئال در مرحله حذفی گل نزد به نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ برمی گردد.

۳- وینیسیوس در اروپا بیدار شد:  وینیسیوس دو گل با رئال در بازی رفت مقابل لیورپول به ثمر رساند یعنی به اندازه گلهایش در هفده بازی اولش در چمپیونزلیگ.

۴- مودریچ ابدی: لوکا در سه بازی اخیرش در چمپیونزلیگ گلزنی کرده است. در ۱۷ سال اخیر هرگز نشده که بازیکنی در چهار بازی پیاپی در چمپیونزلیگ پاس گل بدهد و باید دید که لوکا به این رکورد می رسد یا نه.

۵- صلاح به دنبال رکورد جرارد : محمد صلاح در چهار بازی اخیرش در چمپیونزلیگ گل زده است. تنها بازیکن لیورپول که در پنج بازی پیاپی در چمپیونزلیگ گل زده ، جرارد در فصل ۰۸-۲۰۰۷ بود.

۶- پنجری های آنفید در چمپیونزلیگ : پنج تا از یازده شکست لیورپول در خانه در چمپیونزلی مقابل حریفان اسپانیایی بودند در حالی که رئال می تواند به دومین تیمی تبدلی شود که لیورپول را دو بار از چمپیونزلیگ حذف می کند، تیم قبلی بارسلونا بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ