کارمبو:«بنزما در آستانه رسیدن به رکورد رائول است و کیفیتش را نشان داده»

0

رئال مادرید نیوز : کریستین کارمبو بازیکن فرانسوی اسبق رئال حالا به عنوان مدیر ورزشی المپیاکوس صحبت می کند. وی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

امباپه و  هالند:” باید از زیزو بپرسید چرا که هر دو برای رئال مادرید مناسب هستند. امباپه می تواند در چپ یا راست بازی کند. هالند هم کمابیشمهاجم است اما می تواند در جاهای دیگری هم بازی کند. هر دو گلزن هستند و می توانند کنار هم بازی کنند. بنزما درترکیب خطرناک است و امباپه و هالند می توانند به او کمک کنند.”

بنزما:” بازیکن بسیار کاملی است که می تواند درراست یا چپ بازی کند. استعدادش را نشان داده است.گل می زند و در آستانه شکستن رکوردی از رائول در بازی امشب است هر چند که فصل های دیگری هم برای رکوردشکنی وقت دارد. باید تمرکز داشته باشد چرا که می تواند رکوردش در چمپیونزلیگ را بهتر کند. یکی از بازیکنان موفق ما در فرانسه است و حضور زیدان باعث شده تا با اعتماد به نفس بیشتری بازی کند.”

شرایط زیدان :” شگفت زده نشدم. زیدان چالش ها را دوست دارد. به همین خاطر بود که برگشت و به بردن ادامه داد و امسال هم بدون خرید تیمی جدید را ساخت. حالا می خواهند به نیمه نهایی برسند و در لالیگا دوم هستند. پس از بردن سه چمپیونزلیگ، طبیعی است که به تعطیلات نیاز داشت اما وقتی که رئال به مشکل خورد، برگشت.”

بازی با لیورپول:” بازی رئال در ورزشگاه دی استفانو فوق العاده بود. یکی از بهترین ها بود. بازی در آنفیلد اسان نیست. اما تیم کیفیت و باتجربه اش را نشان داده است.”

قهرمانی هفتمین چمپیونزلیگ رئال:” ۳۲ سال بود که تیم جام نبرده بود و نسلی نظیر نسل دسته پنج کرکس هم برنده نشده بودند اما ما قهرمان شدیم. ترکیبی متحد با بازیکنانی نظیر سیدورف، شوکر، مورینتس، رائول، روبرتو کارلوس و پانوچی را داشتیم. تیم فوق العاده ای بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ