اودریوزولا در آستانه ضرر یک میلیون یورویی به رئال مادرید!

0

رئال مادرید نیوز : الوارو اودریوزولا مدافع راست رئال مادرید اگر فقط شش بازی دیگر داشته باشد، یک میلیون یورو برای رئال خرج برخواهد داشت.

در حقیقت اودریوزولا در سال ۲۰۱۸ با ۳۰ میلیون یورو از سوسیه داد به رئال پیوست اما بندی در قراردادش وجود دارد که به ازای هر ۲۰ بازی ، مبلغ یک میلیون یورو باید توسط رئال مادرید به انها پرداخته شود که این روند تا ۱۰۰ بازی ادامه دارد. آلوارو فعلا ۳۴ بازی در رئال داشته که با شش بازی دیگر عملا یک میلیون یورو به رئال ضرر می زند. با توجه به مصدومیت کارواخال و لوکاس به نظر می رسد که اودریوزولا در مقابل ختافه فیکس می شود و به بازی ۳۵ خود می رسد اما با بازگشت احتمالی واران مقابل کادیز احتمال دارد که ناچو به پست دفاع راست برود و اودریوزولا دوباره نیمکت نشین شود.

حقیقت این است که در مقابل ختافه اودریوزولا و مارسلو در  ترکیب رئال مادرید فیکس خواهند شد. دو بازیکنی که در پست دفاع کناری عملکرد جالبی در رئال در سالهای اخیر نداشته اند. این دو تا کنون ۱۵ بار با هم درون زمین در ترکیب رئال بوده اند که حاصلش هشت شکست و هفت برد بوده است که البته در یکی از بردها فقط ۱ دقیقه با هم درون زمین بودند!

قیمت بازیکنان رئال مادرید قیمت آلوارو اودریوزولا ساعت بازی رئال مادرید امشب اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید آلوارو اودریوزولا کیست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ